| کد مطلب: ۱۱۲۷۸۵۰
لینک کوتاه کپی شد

صالح حردانی جانشین رامین رضاییان شد

باشگاه سپاهان در آستانه توافق با صالح حردانی بازیکن ملی‌پوش استقلال تهران قرار دارد.

صالح حردانی جانشین رامین رضاییان شد

به گزارش آرمان ملی آنلاین، سپاهان در دو فصل اخیر رامین رضاییان را به‌عنوان مدافع راست دراختیار داشته، اما این بازیکن تاکید کرده به طور قطعی از جمع طلایی پوشان جدا می‌شود و با وجود اینکه صحبت از تمدید خودکار یک ساله از سوی این باشگاه در سازمان لیگ مطرح شده، همکاری طرفین به پایان رسیده تا آنها به فکر بازیکن جایگزین باشند و سراغ مدافع راست ملی‌پوش استقلال بروند.

صالح حردانی که طی دو سال و نیم اخیر در استقلال عضویت داشته، قراردادش به پایان رسیده ولی وضعیتی مشابه با رامین رضاییان دارد که تمدید قرارداد خودکار او با قوانین جدید صورت گرفته، اما توافق مالی برای ادامه همکاری با آبی پوشان انجام نداده تا حالا در آستانه ترک این باشگاه و حضور در سپاهان باشد.

این مدافع راست 25 ساله که در نقل و انتقالات زمستانی لیگ بیست و یکم از فولاد خوزستان به استقلال اضافه شد، دوران خوبی در جمع آبی‌ها داشته و با عملکردش در فصل اخیر به پیراهن تیم ملی نیز رسید که سعی دارد با انتقال به سپاهان این روند را ادامه بدهد.

گفته می‌شود باشگاه استقلال با مهدی تیکدری به توافق رسیده و از سوی دیگر به دنبال جذب رامین رضاییان است که در این شرایط صالح حردانی نیز شرایط را برای ادامه همکاری مناسب ندیده و در آستانه پیوستن به سپاهان قرار دارد.

مذاکرات مثبتی بین حردانی و باشگاه سپاهان صورت گرفته و در صورتی که موافقت استقلال دریافت شود، این مدافع راست ملی‌پوش به جمع طلایی پوشان اضافه خواهد شد.

باشگاه سپاهان تاکنون محمدامین حزباوی و محمدمهدی محبی را به طور رسمی جذب کرده و درآستانه عقد قرارداد با مهدی لیموچی و جواد آقایی‌پور قرار دارد که احتمالا صالح حردانی هم به این جمع اضافه می‌شود تا یکی از مهم‌ترین نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران شکل بگیرد.

 

 

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار