| کد مطلب: ۱۱۲۷۸۳۷
لینک کوتاه کپی شد

مدیران پرسپولیس در خواب؛ آل کثیر هم جدا می شود!

ممکن است طی روزهای آینده یکی دیگر از ستاره های پرسپولیس از این تیم جدا شود.

مدیران پرسپولیس در خواب؛ آل کثیر هم جدا می شود!

به گزارش آرمان ملی آنلاین، باشگاه پرسپولیس بعد از قهرمانی دراماتیک در لیگ برتر اصلا روزهای خوبی را تجربه نمی کند. سرمربی تیم قهرمان به دلیل عدم توافق مالی از این تیم جدا شد. مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی فر دو ستاره تاثیرگذار پرسپولیس راهی تراکتور شدند و بیرانوند هم در آستانه جدایی از پرسپولیس قرار دارد. پرسپولیس هیچ خریدی تا امروز انجام نداده و صدای هواداران این تیم درآمده است. مدیران پرسپولیس فقط طی روزهای اخیر وعده و وعید دادند و هیچ خبر خوبی از باشگاه پرسپولیس مخابره نمی شود.

به غیر از وحید امیری و مرتضی پورعلی گنجی، هیچ بازیکنی تا الان حاضر به تمدید قرارداد خود نشده و مشخص نیست روز شنبه تمرینات پرسپولیس با چند بازیکن شروع می شود. مدیران پرسپولیس گویا به خوابی عمیق فرو رفتند و کاملا تا امروز بازنده مطلق نقل و انتقالات بودند. بعد از رونمایی تراکتور از دو ستاره پرسپولیس و خریدهای جدید استقلال و سپاهان، هواداران پرسپولیس شدیدترین انتقادات را علیه درویش و تیم مدیریتی پرسپولیس مطرح کردند.

انتقاداتی که فشار را روی باشگاه پرسپولیس بیشتر از قبل می کند. حالا از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد بعد از جدایی چند ستاره از این تیم، یکی از بهترین گلزنان قرمزها در فصل قبل هم ممکن است از این تیم جدا شود. عیسی آل کثیر مهاجم گلزن پرسپولیس که نقش مهمی در قهرمانی فصل گذشته این تیم داشت هم گویا ساز جدایی کوک کرده و مذاکراتی را با باشگاه فولاد و تراکتور انجام داده است.

آل کثیر برای تمدید قرارداد با پرسپولیس مذاکراتی را با مدیران این باشگاه انجام داد ولی از نظر مالی به توافق نرسید. هرچند باشگاه پرسپولیس امیدوار است با عیسی به توافق برسد و قرارداد این بازیکن را تمدید کند، ولی ممکن است به زودی شاهد جدایی یکی دیگر ستاره های پرسپولیس باشیم. اتفاقی که شرایط پرسپولیس را بحرانی تر از قبل خواهد کرد و حواشی زیادی را هم به همراه خواهد داشت.

 

منبع : خبر ورزشی

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار