| کد مطلب: ۱۱۲۷۷۵۲
لینک کوتاه کپی شد

این ستاره رسما از دست استقلال پرید/ قایدی در امارات ماندنی شد

مهدی قایدی به صورت رسمی و برای یک فصل دیگر، قراردادش را با اتحاد کلباء تمدید کرد و در این تیم ماندگار شد.

این ستاره  رسما از دست استقلال پرید/ قایدی در امارات ماندنی شد

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ تلاش‌های استقلال برای جذب مهدی قایدی بی نتیجه ماند. همانطور که پیش از این نیز خبر داده بودیم، پروژه بازگشت وینگر بوشهری به جمع آبی‌ها با شکست همراه شده بود و این بازیکن به فوتبالش در خارج از کشور ادامه می‌دهد.

پس از پایان فصل قبل بود که استقلال و اتحاد کلباء رقابت سختی برای جذب مهدی قایدی داشتند. آبی پوشان نامه‌ای رسمی برای جذب این بازیکن را به باشگاه شباب الاهلی ارسال کردند که در این میان دو ادعای متفاوت وجود دارد.

مدیران استقلال مدعی هستند که پروژه جذب قایدی با احتساب مبلغ رضایت نامه و دستمزد این بازیکن، نزدیک به سه میلیون دلار هزینه داشته و به همین دلیل امکان جذب او مهیا نبوده است. از سوی دیگر، اخباری به گوش می‌رسید مبنی بر اینکه شباب الاهلی همه چیز را به مذاکره میان مدیربرنامه‌های قایدی و استقلال موکول کرده که در این میان، آبی‌ها تماسی با قایدی و یا نزدیکان او نداشته‌اند.

در هر صورت، پروژه بازگشت قایدی منتفی شده بود و حالا نیز باشگاه اتحاد کلباء پس از جلب نظر شباب الاهلی، موفق شد تا ستاره بوشهری را در تیم خود حفظ کند و این خبر به صورت رسمی اعلام شد.

در تصاویری که حساب رسمی کلباء منتشر کرده، مهدی قایدی در کنار محمد الیماحی رئیس بخش فوتبال باشگاه اتحاد کلباء و با در دست داشتن پیراهن شماره 10 ببرها دیده می‌شود تا مشخص شود که ببرها در دوئل با استقلال برای شکار وینگر بوشهری موفق عمل کرده‌اند.

جالب اینکه رسانه سدد نیز ساعاتی پیش از اعلام رسمی این خبر، نوشته بود: پس از رقابت شدید با استقلال ایران، کلباء موفق شد برای دومین سال پیاپی، قرارداد مهدی قایدی وینگر درخشان ایرانی، بازیکن شباب الاهلی و تیم ملی ایران را تمدید کند.

انتظار می‌رود که قایدی به زودی و پس از امضا رسمی قراردادش با کلباء، راهی اردوی خارج از کشور در اسلوونی شود و خودش را به ووک رازوویچ، سرمربی جدید این تیم معرفی کند.. به احتمال فراوان، شهریار مغانلو نیز دیگر بازیکن ایرانی خواهد بود که به جمع ببرها اضافه می‌شود.

 

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار