| کد مطلب: ۱۱۲۷۶۴۸
لینک کوتاه کپی شد

بحران شوکه‌کننده برای تیم ملی و قلعه‌نویی

لژیونرهای فوتبال ایران که تکلیف خدمت سربازی خودشان را مشخص نکردند از این به بعد دچار مشکل خواهند شد چرا که آنها هم مثل فوتبالیست‌های شاغل در لیگ برتر از این پس باید وضعیت خدمت سربازی خودشان را مشخص کنند.

بحران شوکه‌کننده برای تیم ملی و قلعه‌نویی

به گزارش آرمان ملی آنلاین،  لژیونرهای فوتبال ایران که تکلیف خدمت سربازی خودشان را مشخص نکردند از این به بعد دچار مشکل خواهند شد چرا که آنها هم مثل فوتبالیست‌های شاغل در لیگ برتر از این پس باید وضعیت خدمت سربازی خودشان را مشخص کنند.

علی قلی‌زاده، سردار آزمون، علیرضا جهانبخش، مهدی قایدی و سامان قدوس 5 بازیکن لژیونر فوتبال ایران هستند که طبق قانون از این پس مشمول خدمت سربازی شده و اگر در این خصوص تعیین تکلیف نشوند، علاوه بر مشکل در ورود و خروج به کشور، از حضور در تیم ملی هم محروم خواهند بود و این یک بحران بزرگ در اردوی تیم ملی در آستانه رقابتهای مقدماتی جام جهانی است.

طبق اخباری که به دستمان رسیده این نفرات باید هرچه سریعتر در خصوص خدمت سربازی خود اقدام کنند و در غیر این صورت باید قید ادامه حضور در تیم ملی را زده و با خداحافظی زودهنگام و اجباری با لباس تیم ملی مواجه خواهند شد.

ضمن اینکه طبق این شرایط پیوستن این نفرات به لیگ برتر و استقلال و پرسپولیس که این روزها حرف و حدیث آن مطرح است، منتفی بوده و شرایط حضور در این تیم‌ها برای‌شان فراهم نیست.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار