| کد مطلب: ۱۱۲۷۵۷۳
لینک کوتاه کپی شد

پادرمیانی سپهر حیدری برای بازگشت مغضوب پرسپولیس!/ عکس

سپهر حیدری اعلام کرد علیرضا بیرانوند علاقه دارد به پرسپولیس برگردد.

پادرمیانی سپهر حیدری برای بازگشت مغضوب پرسپولیس!/ عکس

به گزارش آرمان ملی آنلاین، سپهر حیدری با انتشار متنی در صفحه شخصی‌اش اعلام کرد در صحبت‌هایی که با علیرضا بیرانوند داشته، دروازه‌بان فصل گذشته پرسپولیس علاقمند به بازگشت به این تیم است. 

پیشکسوت سرخ‌ها در این استوری نوشت: بخدا این بچه مشاور خوب نداره من نمی‌خوام ازش حمایت کنم و خودم هم از بعضی حرفهاش ناراحت شدم ولی من باهاش همش دارم صحبت می‌کنم اون چیزی تو دلش نیست اونو با نقشه دارن شارژ می‌کنند و عصبی می‌کنند خرابش کنند

می‌دونم از دستش ناراحت هستید حقم دارید از یک سری حرفهاش ناراحت باشید ولی بخدا اون مشاور خوب نداره رو این موج که درست کردند براش نرید علی قبلا بارها ثابت کرده عشقش به پرسپولیس رو و تاثیر گذاریهاش تو قهرمانی ها با ٦ قهرمانی تو لیگ برتر و.....

این برنامه خود مدیریت هستش که پروسه پارسال رو ادامه بده تا خرابش کنند مطمئن باشید اگر بره هر گلر ایرانی که بگیرند ۲۰٪ علی هم نمیتونه به تیم کمک کنه و خیال دفاع راحت نیست.

اگه به تیم رقیب بدیمش اونا رو قوی تر میکنیم علی دلش میخواد بمونه ولی میگه جو علیه من هستش بخوام برگردم اونم ناراحتی های خودش رو داره که یکسریش هم به حق هستش.

در آخر دشمنان پرسپولیس در کمین هستند تضعیف شدن پرسپولیس رو ببینند اگر موافق هستید علی برگرده هنوز دیر نشده میشه برگردونیمش پاس مثبت شما دلگرمش میکنه برگرده.

یادمون باشه هممون به خاطر پرسپولیس از خودمون گذشتیم این دفعه هم اگر ناراحتی از علی به دل گرفتید به خاطر پرسپولیس و زحمات گذشته اش ببخشید و کمکش کنیم برگرده.

مطمئن باشید علی بر گرده خیلی از بازیکنان که قصد جدایی شاید داشته باشند جدا نمیشن و اونا هم با همین شرایط میمونند که دوباره بتونند دل شما هوادارا رو شاد کنند.

IMG_20240709_132723_054

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار