| کد مطلب: ۱۱۲۷۵۲۶
لینک کوتاه کپی شد

فردا به مهدی سیم و دستگاه وصل می‌کنند

جولای خاطره انگیز طارمی: سلام بر شهر میلان!

طبق اعلام رسانه نزدیک به باشگاه اینتر، مهدی طارمی امروز وارد میلان می‌شود تا فردا تست‌های پزشکی خود را به پایان برساند.

جولای خاطره انگیز طارمی: سلام بر شهر میلان!

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، همه چیز برای معارفه مهدی طارمی آماده است. مهاجم ایرانی در انتظار عقد قرارداد رسمی با نراتزوری است و آنگونه که رسانه‌های نزدیک به اینتر خبر داده‌اند، این بازیکن امروز وارد میلان خواهد شد و فردا نیز در تست‌های پزشکی شرکت می‌کند.

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، طارمی احتمالاً روز چهارشنبه معارفه خواهد شد و شنبه هفته آینده نیز با حضور در کمپ آپیانو جنتیله، در نخستین تمرین نراتزوری برای فصل جدید شرکت خواهد کرد.

در زیر، گزارش رسانه اینتر نیوز را درخصوص وضعیت مهدی طارمی و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته جهت معارفه او و همچنین رقابت برای قرار گرفتن در ترکیب تیم سیمونه اینزاگی را می‌خوانید:

مهدی طارمی آماده شروع ماجراجویی جدید خود در اینتر است. مهاجم سابق پورتو دلایل واضحی برای انتخاب نراتزوری و اهدافی که می‌خواهد به آنها دست یابد، دارد و به همین دلیل برای این قرارداد آماده و مشتاق است. انتظار می‌رود که معارفه در روز چهارشنبه انجام شود. تمرینات نیز از روز شنبه 13 جولای آغاز می‌شوند در حالی که روز قبل از آن، اینزاگی و ماروتا در یک نشست خبری حاضر خواهند شد.

در حالی که پیوتر زیلینسکی و همینطور لوکا توپالوویچ جوان رسماً معرفی شده‌اند، برای بازیکن ایرانی باید چند ساعتی صبر کرد. ورود بازیکن سابق پورتو برای امروز پیش‌بینی شده است در حالی که چهارشنبه ۱۰ جولای، مرحله دوم معاینات پزشکی برای اخذ صلاحیت ورزشی انجام خواهد شد. پس از آن، طارمی به مقر اینتر خواهد رفت تا قرارداد دو ساله خود (به علاوه یک سال اختیاری) با قهرمانان ایتالیا را امضا کند.

 انتظار بزرگی در میان هواداران اینتر برای اعلام رسمی این قرارداد وجود دارد. این معارفه همیشه با بیانیه‌ها، عکس‌ها در موزه افتخارات و جام‌ها و ویدیوهای معرفی توسط بخش رسانه‌ای اینتر مدیا هاوس همراه است. اولین بیانیه‌های مربوط به طارمی به عنوان بازیکن اینتر، در واقع چند روز پیش ارائه شد.

با وجود این که عقد قرارداد با او رسمی نشده، اما بازیکن ایرانی به عنوان عضو جدیدی از نراتزوری مصاحبه می‌کند. ایده‌ها و آرزوهای او بسیار واضح است؛ پس از کسب موفقیت‌های زیاد در پورتو، این مهاجم خواهان تکرار آنها در اینتر است که تازه بیستمین اسکودتو و ستاره دوم خود را به دست آورده است.

ورود او به میلان خیلی نزدیک است. طارمی ایرانی به عنوان بازیکن اصلی در ترکیب نخواهد بود اما برای تبدیل شدن به اولین بازیکن جایگزین تلاش خواهد کرد.

با توجه به فصل پرباری که در انتظار اینتر است، فرصت‌ها برای او قطعاً کم نخواهد بود. فرمول جدید لیگ قهرمانان اروپا با بازی‌های بیشتر و سطح بسیار بالا، همچنین جام جهانی باشگاه‌ها و مسابقات معمول مانند کوپا ایتالیا و سوپرجام ایتالیا که در عربستان سعودی با فرمول فینال چهار برگزار خواهد شد، فرصت‌های خوبی برای مهاجم ایرانی است.

طارمی به عنوان بازیکن اصلی، بازی را شروع نخواهد کرد و او این را به خوبی می‌داند. لائوتارو مارتینز و مارکوس تورام دو بازیکن غیرقابل جایگزین در خط حمله هستند که در حال حاضر مارکو آرناوتوویچ نیز پشت سر آنها حضور دارد که به احتمال زیاد در تیم باقی خواهد ماند، و سپس طارمی.

بازیکن اتریشی که از یک تورنمنت اروپایی نه چندان موفق (از نظر شخصی) بازگشته، فصل گذشته به دلیل مصدومیت، اغلب بازی‌ها را از دست داد و انتظارات را برآورده نکرد. فصلی که با تمرینات روز ۱۳ جولای آغاز می‌شود، باید زمان بازگشت برای بازیکن سابق بولونیا باشد اما او با رقابت بازیکنی سطح بالا مانند طارمی روبرو خواهد شد.

طارمی برای تبدیل شدن به اولین بازیکن تعویضی در خط حمله تلاش خواهد کرد چون، همانطور که گفته شد، او ایده‌های روشنی دارد و از رقابت نمی‌ترسد. سیمونه اینزاگی از این موضوع خوشحال خواهد بود.

 

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار