| کد مطلب: ۱۱۲۷۵۱۴
لینک کوتاه کپی شد

بازی تاج و تخت میان بزرگان/ اوج هیجان فوتبال با آرپا

روز‌ دوم مسابقات یک چهام‌نهایی بدون شگفتی و با پیروزی انگلستان و هلند به پایان رسید. این دو تیم، باید روز چهارشنبه ۲۰ تیرماه، از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه دومین بازی نیمه‌نهایی را برگزار کنند.

بازی تاج و تخت میان بزرگان/ اوج هیجان فوتبال با آرپا

وز‌ دوم مسابقات یک چهام‌نهایی بدون شگفتی و با پیروزی انگلستان و هلند به پایان رسید. این دو تیم، باید روز چهارشنبه ۲۰ تیرماه، از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه دومین بازی نیمه‌نهایی را برگزار کنند. اولین دیدار نیمه‌نهایی نیز، بین اسپانیا و فرانسه در روز سه‌شنبه برگزار خواهد شد. این مسابقه نیز از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه از طریق تلویزیون اینترنتی آرپا پخش خواهد شد.

اولین دیدار یک‌چهارم نهایی بین انگلستان و سوئیس برگزار شد. دیداری که انگلیسی‌ها در نیمه اول بسیار برتر از حریف ظاهر شدند، اما موفق به گلزنی نشدند. در نیمه دوم سوئیس تیم برتر میدان بود و با حملات پردامنه‌ی خود موفق شد در دقیقه ۷۵ توسط بریل امبولو به گل برسد. انگلیسی‌ها که در دیدار مرحله قبل مقابل اسلواکی نیز، پس از خوردن گل اول به بازی برگشته بود، این بار نیز موفق شد گل تساوی به سوئیس را، روی حرکت زیبا و شوت سنگین بوکایو ساکا به ثمر برساند. بازی در دقایق بعدی و‌ وقت‌های اضافه نیز گلی در پی نداشت و در نهایت این انگلیس بود که تمام پنالتی‌های خود را گل کرد و بازی را با پیروزی پشت سر گذاشت. از تیم سوئیس مانوئل آکانجی ضربه خود را از دست داد تا در مجموع انگلیس بازی را با نتیجه ۵ بر ۳ در ضربات پنالتی، به نفع خود به پایان برساند.

در دیگر دیدار شب دوم مرحله یک‌چهارم نهایی، هلند در یک دیدار تماشایی، شگفتی‌ساز رقابت‌ها یعنی ترکیه را با نتیجه ۲ بر ۱ از‌ پیش رو برداشت. در این دیدار نیز، تیمی که گل اول را زده بود، بازنده‌ی مسابقه بود. این گل را آکایدین با پاس گل آردا گولر برای ترکیه به ثمر رساند. در ادامه نیز، تیم ترکیه حملات متعددی را انجام داد و‌ چند بار می‌توانست اختلاف را به دو‌ گل برساند. اما لاله‌های نارنجی با استفان دی‌فرای و با پاس گل ممفیس دیپای توانستند در هفتادمین دقیقه به بازی برگردند. گل دوم هلند در دقیقه ۷۶ با گل به خودی مرت مولدور به ثمر رسید تا هلندی‌ها ورزشگاه المپیک برلین را روی سر خود بگذارند.دیدارهای نیمه‌نهایی و مسابقه فینال به ترتیب در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته‌ی جاری و همچینین در روز ۲۴ تیرماه در کشور آلمان برگزار خواهد شد. دیدارهایی که از طریق تلویزیون اینترنتی آرپا پخش می‌شوند. شما می‌توانید با شرکت در قرعه‌کشی‌های آرپا، علاوه بر مشاهده مسابقات، از جوایز متعدد آن بهره‌مند شوید.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار