| کد مطلب: ۱۱۲۷۳۶۱
لینک کوتاه کپی شد

رکب رامین رضاییان به درویش؛ مقصد الوصل!

​درباره رامین رضاییان و الوصل، شایعه‌ای وجود دارد مبنی بر اینکه طرفین از مدت‌ها قبل به توافق رسیده‌اند.

رکب رامین رضاییان به درویش؛ مقصد الوصل!

به گزارش آرمان ملی آنلاین، رامین رضاییان بلافاصله بعد از قهرمانی سپاهان در جام حذفی مصاحبه‌ای انجام داد و تأکید کرد که از این باشگاه اصفهانی جدا خواهد شد. او با اینکه یک فصل دیگر با سپاهان قرارداد دارد اما ساز جدایی را کوک کرد و تصمیم گرفت فوتبال خود را در تیم جدیدی ادامه بدهد. در روزها و هفته‌های اخیر بحث‌های فراوانی در مورد اینکه رضاییان به کدام تیم می‌رود، شنیده شده و البته سکوت این مدافع راست هم بهانه‌ای برای افزایش گمانه‌زنی‌ها بود.

به نقل از ایرنا با جدایی دانیال اسماعیلی‌فر از پرسپولیس و حضور او در تراکتور، هواداران در فضای مجازی از رضا درویش خواستند تا برای جذب رضاییان اقدام کند. هوادارانی که خاطرات خوشی از دوران حضور رامین در پرسپولیس دارند و البته دوست ندارند تیم‌شان در سمت راست خط دفاع با چالش مواجه شود. از سویی دیگر شایعاتی در مورد علاقه استقلال به جذب رضاییان وجود دارد. موضوعی که به نظر می‌رسد بیشتر در حد حرف است تا واقعیت.

اینکه رضاییان منتظر چه اتفاقی است را کسی نمی‌داند. فقط این را می‌دانیم که در قرارداد او با سپاهان بندی گنجانده شده که رضاییان می‌تواند با پرداخت مبلغی جدا شود و به باشگاهی خارجی برود. بندی که شامل پیشنهادهای داخلی نمی‌شود و همین مسأله و روابط تیره و تار پرسپولیس و سپاهان شاید باعث شده تا رضاییان امیدی برای بازگشت به اردوگاه سرخ نداشته باشد.

از طرفی دیگر گفته می‌شود رضاییان مسیر خود را انتخاب کرده و قصد دارد با یک باشگاه خارجی به فوتبال خود ادامه بدهد. گویا نام باشگاه خارجی الوصل امارات در ادنوک‌لیگ است.

امروز شایعه‌ای مطرح شد مبنی بر اینکه رضاییان و الوصل بهمن‌ماه ۱۴۰۲ به توافق رسیده‌اند. شایعه‌ای که مشخص نیست آیا واقعیت دارد یا نه؟ حالا سوالی در ذهن مطرح می‌شود؛ اگر توافق صورت گرفته، چرا نام رضاییان به صورت رسمی توسط باشگاه اماراتی اعلام نمی‌شود؟ معمای رامین رضاییان پیچیده است اما با اخباری که وجود دارد، او به حضور در یک تیم خارجی نزدیکتر است تا ادامه بازی در لیگ ایران.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار