| کد مطلب: ۱۱۲۷۳۳۰
لینک کوتاه کپی شد

پاسخ منفی ستاره بارسا به پیشنهاد هنگفت عربستانی‌ها

رافینیا حاضر نیست پیشنهادهای قابل توجه از سوی باشگاه‌های عربستانی را قبول کند.

 پاسخ منفی ستاره بارسا به پیشنهاد هنگفت عربستانی‌ها

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، رافینیا از زمان پیوستن به بارسلونا با مشکلات بسیاری از جمله مصدومیت‌های متعدد و طولانی مدت روبرو بود و نتوانست آنطور که باید و شاید در ترکیب این تیم بدرخشد و انتظاراتی که از او می‌رفت را برآورده کند و همین موضوع باعث شد که همواره هدف انتقادهای تندی قرار بگیرد.

این ستاره برزیلی یکی از بازیکنانی است که نامش در فهرست فروش بارسلونا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو دیده می‌شود و بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی پیش از این عنوان کرده بودند که باشگاه بارسلونا امیدوار است که بتواند با فروش او دیگر بازیکنان مد نظرش را در این تابستان به خدمت بگیرد.

 شایعاتی درباره علاقه چند باشگاه عربستانی به این بازیکن به گوش می‌رسید و حالا روزنامه اسپورت خبر داده است که پیشنهادهای هنگفتی برای جذب او ارائه شده است و این در حالی است که او به هیچ وجه تمایلی برای قبول این پیشنهادات و حضور در فوتبال عربستان در کنار بسیاری از بازیکنان بزرگ حاضر در فوتبال اروپا که به این لیگ کوچ کرده‌اند ندارد. 

این روزنامه مدعی شده است که رافینیا به دکو به عنوان مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا اطلاع داده که هیچ تصمیمی برای ترک این تیم ندارد و مایل است که همچنان در فصل آینده هم با پیراهن بارسا به میدان برود و می‌خواهد ثابت کند که شایستگی پوشیدن پیراهن این تیم را داشته است.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار