| کد مطلب: ۱۱۲۷۳۱۹
لینک کوتاه کپی شد

درویش بلای یحیی را سر آل‌کثیر هم آورد!

عیسی آل‌کثیر و باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد اختلافی ۶ میلیاردی دارند و همین باعث شده تا طرفین به توافق رسمی نرسند.

درویش بلای یحیی را سر  آل‌کثیر هم آورد!

به گزارش آرمان ملی آنلاین، عیسی آل‌کثیر از وقتی که به پرسپولیس برگشت، گل‌های حساسی به ثمر رساند و از جمله بازیکنانی بود که در قهرمانی تیمش نقش ویژه‌ای ایفا کرد. حالا قرارداد آل‌کثیر تمام شده و طرفین مایل به ادامه همکاری هستند. آل‌کثیر ظرف روزهای اخیر مذاکراتی با باشگاه پرسپولیس انجام داده، اما هنوز توافقی حاصل نشده است.

دلیل عدم توافق هم اختلاف ۶ میلیاردی میان طرفین است. پرسپولیس با لحاظ کردن آپشن‌ها حاضر است مبلغی در حدود ۲۴ میلیارد تومان به آل‌کثیر بپردازد اما عیسی از درویش خواسته تا ۶ میلیارد روی این رقم بگذارد. آل‌کثیر که حالا ۳۴ ساله شده، از پرسپولیس خواهان دریافت ۳۰ میلیارد تومان است و به همین دلیل طرفین هنوز به توافق نهایی نرسیده‌اند.

گویا قرار است جلسه‌ای دیگر میان آل‌کثیر و مدیران پرسپولیس برگزار شود تا شاید دو طرف بتوانند روی عددی جدید به تفاهم برسند. اتفاقی که احتمالاً ظرف روزهای آینده رقم خواهد خورد و آل‌کثیر را دوباره با پیراهن پرسپولیس خواهیم دید. مهاجمی که نیم‌فصل اول لیگ بیست و سوم را در سپاهان گذراند، اما در نقل و انتقالات زمستانی به پرسپولیس برگشت و در ترکیب این تیم قرار گرفت.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار