| کد مطلب: ۱۱۲۷۲۳۹
لینک کوتاه کپی شد

افشاگری داغ علیه یکی از مدیران هلدینگ خلیج‌فارس

انگار حق با کسانی است که می‌گویند جواد نکونام نقشی در جذب بازیکنان بوسنیایی نداشته، هرچند بی خبری او بهانه خوبی برای سکوتش در قبال این دخالت آشکار نیست اما حالا زوایای تازه‌ای از این فاجعه روشن شده است.

افشاگری داغ علیه یکی از مدیران هلدینگ خلیج‌فارس

به گزارش آرمان ملی آنلاین، از همان روزی که از جذب دو بازیکن بوسنیایی خبر دادیم، این فرضیه مطرح شد که دروازه بان و وینگر اهل بوسنی بدون دخالت جواد نکونام جذب شده اند. یک عده این فرضیه را رد کردند و عده دیگری که پذیرفته بودند دو بازیکن خارجی از کانال نکونام نیامده اند، این ایراد را به سرمربی استقلال گرفتند که چرا به دخالت آشکار در مسائل فنی واکنش نشان نمی‌دهد. حالا اسنادی به دست برخی نهادها رسیده که نشان از عمق فاجعه در استقلال دارد؛ فاجعه دلالی یک به اصطلاح آقازاده در زمینه نقل و انتقالات...

استقلال که هوادار توقع داشت با خرید سهامش از سوی هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس عاقبت به خیر شود، حالا پر از شر و حاشیه و شایعه شده است. هر روز یک حاشیه جدید و یک شایعه جدید روی اعصاب هواداران استقلال پیاده روی می‌کند. اما جدید ترین خبر منفی از باشگاه استقلال عمق فاجعه را در این تیم پر هوادار نشان می‌دهد...

به گفته یک مقام آگاه، پسر یکی از مدیران ارشد هلدینگ خلیج فارس در نقل و انتقالات استقلال نقش پر رنگی دارد و در کمال تعجب دلالی بازیکن خارجی می‌کند. وقتی یک چهره رسانه‌ای که به دلیل دلالی بازیکن به شدت بد نام است، بعد از هفته‌ها جولان دادن در هلدینگ و شرکت مستمر در جلسه‌های سرپرست موقت باشگاه و نماینده تام الاختیار هلدینگ، از مناسبات و معادلات نقل و انتقالات استقلال کنار  گذاشته شد، این امیدواری برای هواداران استقلال پیش آمد که هلدینگ جلوی دلال‌ها بایستد و در ادامه این برخوردها حتی مانع دلالی برادران شخصی شود که در فضای مجازی متهم به دلالی بازیکن در استقلال هستند اما در کمال تعجب خبر رسید پسر یکی از مدیران ارشد هلدینگ در حال دلالی است و با این حساب، احتمالا دلال بدنام به این دلیل حذف شده که روی دست این به اصطلاح آقازاده بلند نشود.

یکی از دعواهای داخلی استقلال که روند نقل و انتقالات را کند کرده همین است که پسر این مدیر ارشد هلدینگ خلیج فارس می‌خواهد تمام خارجی‌ها را خودش بیاورد و با استفاده از قدرت پدرش، حرف اول و آخر نقل و انتقالات خارجی استقلال را بزند و گروه مقابل هم می‌خواهند پورسانت قرارداد خارجی‌ها را خودشان بردارند.

گویا اسناد و مدارک دلالی پسر یکی از مدیران ارشد هلدینگ که در جذب دروازه بان و وینگر بوسنیایی نقش داشته و این دو خارجی از کانال او وارد استقلال شده اند، به دست یک نهاد نظارتی رسیده و اگر علی عسگری مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس با این به اصطلاح آقازاده دلال برخورد نکند، نهادهای ذیصلاح وارد عمل خواهند شد.

منبع : خبر ورزشی

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار