| کد مطلب: ۱۱۲۷۲۳۵
لینک کوتاه کپی شد

شاید رونالدو و مسی همبازی شوند

ژرژ مندس، مدیر برنامه رونالدو، امیدوار است که لیونل مسی و کریستیانو رونالدو با یکدیگر همبازی شوند.

شاید رونالدو و مسی همبازی شوند

به گزارش آرمان ملی آنلاین، رقابت بین مسی و رونالدو برای عنوان بهترین بازیکن تاریخ (GOAT) به یکی از بزرگترین بحث‌ها در دنیای ورزش تبدیل شده است. این رقابت با انتقال رونالدو به عربستان و حضور مسی در تیم اینتر میامی در لیگ MLS آمریکا، به تدریج از سطح بالای فوتبال اروپا خارج می‌شود.

با این حال، خورخه مندز، مدیر برنامه رونالدو، بر این باور است که پیوستن احتمالی رونالدو به اینتر میامی، پایان "ایده‌آلی" برای این دو ستاره خواهد بود، چرا که آنها می‌توانند "دوران بازی خود را با هم به پایان برسانند."

مندس در صحبت با سایت "بویل اسپورتس" گفت: "اگر کریستیانو رونالدو به اینتر میامی ملحق شود، برای هواداران این تیم و کل فوتبال آمریکا فوق العاده خواهد بود. این به معنای آن است که دو تا از بهترین‌ بازیکنان تاریخ و آینده فوتبال، کریستیانو رونالدو و لیونل مسی، حرفه خود را با هم به پایان خواهند رساند که رویایی به حقیقت پیوسته است. با این حال، من فکر نمی‌کنم این اتفاق بیفتد. این امر بسیار دشوار خواهد بود."

مسی و رونالدو بدون شک دو تا از بهترین و موفق ترین بازیکن قرن بیست و یکم، و شاید هم تاریخ فوتبال بوده‌اند. این دو بازیکن با هم، 13 توپ طلا، 9 لیگ قهرمانان و مجموعا 76 عنوان قهرمانی را کسب کرده‌اند. همچنین تا به امروز، به استثنای بازی‌های دوستانه، مجموعا 1732 گل به ثمر رسانده‌اند.

اینکه این دو بازیکن بتوانند رؤیای پایان دادن به حرفه خود در کنار هم را محقق کنند، بسیار بعید است، اما هواداران می‌توانند پیش از بازنشستگی این دو اسطوره، رؤیای دیدن آن‌ها در یک تیم را در سر بپرورانند. در مورد آینده نزدیک، رونالدو به تازگی در مرحله یک چهارم نهایی یورو مقابل فرانسه شکست خورد و بعید است در یک تورنمنت بزرگ دیگر برای پرتغال بازی کند. از سوی دیگر، مسی در تلاش است تا در طول هفته آینده و در رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا، که در آن تیم ملی آرژانتین به عنوان مدافع عنوان قهرمانی حضور دارد، برای چهارمین بار این جام را برای کشورش به ارمغان بیاورد. آرژانتین در مرحله نیمه نهایی در تاریخ 10 جولای به مصاف کانادا خواهد رفت.

منبع : فرارو

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار