| کد مطلب: ۱۱۲۷۲۲۴
لینک کوتاه کپی شد

برای معارفه طارمی باید فعلا انتظار بکشید!

رسانه نزدیک به باشگاه اینتر می‌گوید که طارمی چند روز دیگر معارفه خواهد شد.

 برای معارفه طارمی باید فعلا انتظار بکشید!

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، مهدی طارمی بازیکن فصل آینده اینتر است و در شرایطی که گفته می شود از ماه اکتبر سال گذشته (9 ماه قبل) او با سران نراتزوری به توافق کامل دست یافته، اما هنوز معارفه او برگزار نشده و حتی اولین خرید تابستانی نراتزوری، ستاره لهستانی ناپولی بود.

طارمی که پس از ورود به دوره 6 ماهه پایان قراردادش با پورتو با اینتری‌ها به توافق کامل رسید، خیلی وقت پیش تست‌های پزشکی خود را انجام داده و در شرایطی که انتظار می‌رفت او به عنوان نخستین خرید جدید افعی ها معرفی شود، اما این پیوتر زیلینسکی بود که روز گذشته معارفه شد.

دقایقی پیش نیز باشگاه پورتو با انتشار پست‌هایی در شبکه‌های اجتماعی خود، با طارمی خداحافظی کرد تا این بازیکن یک گام دیگر به حضور در اینتر و معارفه رسمی نزدیک شود ولی رسانه نزدیک به نراتزوری می‌گوید که برای این موضوع باید چند روز دیگر صبوری به خرج داد.

وب سایت fcinter1908 نوشته است: روز گذشته اینتر به طور رسمی پیوتر زیلینسکی را معرفی کرد، این انتقال ماه‌ها پیش نهایی شده بود، اما دیروز با بیانیه‌ها و عکس‌های امضای قرارداد اعلام شد اما در روزهای آینده نیز اعلام رسمی مارتینز و طارمی انجام خواهد شد.

به گزارش توتو اسپورت، فردا باید اعلام رسمی یوزپ مارتینز، دروازه‌بان اسپانیایی که از جنوا خریداری شده است، انجام شود. اعلام رسمی طارمی نیز چند روز بعد خواهد بود.

بدین ترتیب برای معارفه رسمی طارمی باید چند روز دیگر منتظر ماند تا شاهد حضور مهاجم ایرانی در تالار جام‌های نراتزوری و گرفتن عکس‌های یادگاری او با لباس آبی و مشکی باشیم.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار