| کد مطلب: ۱۱۲۷۱۶۳
لینک کوتاه کپی شد

واکنش رسمی درویش به جذب رامین رضاییان

رضا درویش درخصوص احتمال پیوستن رامین رضاییان به پرسپولیس صحبت کرد.

واکنش رسمی درویش به جذب رامین رضاییان

به گزارش آرمان ملی آنلاین؛ نشست خبری و معارفه خوان کارلوس گاریدو، سرمربی جدید پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که رضا درویش، مدیرعامل سرخپوشان نیز در کنار وی حضور داشت و در خصوص مسائل مختلف به صحبت پرداخت.

یکی از سوالاتی که در این نشست از درویش پرسیده شد، به بحث و گمانه زنی درخصوص احتمال پیوستن رامین رضاییان و بازگشت او به پرسپولیس مربوط می شد. جایی که مدیرعامل پرسپولیس به این سوال واکنش نشان داد.

در پایان فینال جام حذفی بود که رامین رضاییان در گفتگو با خبرنگاران، از پایان کارش در سپاهان خبر داد و گفت که در فصل آینده، برای تیم دیگری به میدان می رود و همین موضوع سبب شد تا نام این بازیکن به استقلال و پرسپولیس لینک شود.

در مراسم معارفه گاریدو، درخصوص احتمال حضور رامین رضاییان از درویش سوالی مطرح شد. مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ گفت: در مورد رامین رضایاین هم باید بگویم که او یک فصل دیگر با سپاهان قرارداد دارد و کار حرفه ای این است که ما با این بازیکن وارد مذاکره نشویم. ما با بازیکنی وارد مذاکره می شویم که قرارداد نداشته باشد و باشگاهش هم بگوید که مشکلی ندارد.

بدین ترتیب باید گفت که احتمال حضور رامین رضاییان به پرسپولیس و بازگشت او به جمع سرخ پوشان، منتفی است چرا که بعید به نظر می رسد که سپاهان رضایت نامه این بازیکن را برای سرخ پوشان صادر کند.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار