| کد مطلب: ۱۱۲۷۱۶۱
لینک کوتاه کپی شد

شام آخر نیمه نهایی با ستارگان؛ هیجان را با تلویزیون اینترنتی آرپا تجربه کنید

دیدارهای شب گذشته‌ یورو ۲۰۲۴ که از تلویزیون اینترنتی آرپا پخش شدند، با حذف آلمان و پرتغال همراه شد. به این‌ ترتیب، کریستیانو رونالدو، تونی کروس، مولر و پپه برای آخرین بار در بازی‌های یورو دیده شدند.

شام آخر نیمه نهایی با ستارگان؛ هیجان را با تلویزیون اینترنتی آرپا تجربه کنید

   در شب نخست مسابقات یک‌چهارم نهایی اروپا، دو دیدار مهیج بین ۴ تیم بزرگ و پرافتخار یورو برگزار شد. در دیدار نخست، آلمان میزبان در ورزشگاه مرسدس بنز آرنا به مصاف اسپانیا رفت. در این دیدار، که با برتری ۲بر۱ اسپانیا همراه بود، ابتدا دنی اولمو در دقیقه ۵۱ برای اسپانیا گل‌زنی کرد. در دقیقه ۸۹، فلورین ویرتز این گل را پاسخ داد تا امیدهای آلمان زنده بماند.

      در دو وقت پانزده‌ دقیقه‌ای اما، باز هم اسپانیا بود که در دقیقه آخر با گل میکل مرینو از حریف خود پیش افتاد و این بار شانسی برای بازگشت آلمان باقی نگذاشت. پاس گل دوم را نیز، دنی اولمو داد. بازیکنی که در دقیقه ۸ به دلیل مصدومیت و خروج اجباری پدری به زمین مسابقه آمد. مصدومیتی که توسط تونی کروس، هافبک محبوب آلمان‌ها که آخرین مسابقه‌ی خود برای ماین‌شافت را انجام می‌داد، ایجاد شد. اسپانیا با این پیروزی علاوه بر حضوری در نیمه‌نهایی، طلسم همیشگی شکست در برابر میزبان مسابقات را نیز از بین برد و خود را به عنوان جدی‌ترین مدعی مسابقات امسال معرفی کرد.

    اما در دیدار دوم که در ورزشگاه ولکس پارک برگزار شد، تیم‌های پرتغال و فرانسه علیرغم ایجاد موقعیت‌های متعدد، موفق به گلزنی نشدند. این مسابقه نیز به ضربات پنالتی کشیده شد و در این ضربات، کریستیانو رونالدوی ۳۹ ساله برای آخرین بار در یورو، توپ را به تور دروازه‌ی رقیبان رساند. هر چند پس از رونالدوی افسانه‌ای و برناردو سیلو که نخستین ضربات را به گل تبدیل کردند، ژائو فیلیکس پنالتی خود را از دست داد و گل شدن تمام ضربات فرانسوی‌ها، زمینه ساز پیروزی خروس‌ها شد.

   مسابقه نیمه‌نهایی جذاب یورو بین اسپانیا و فرانسه، سه شنبه ۱۹ تیرماه در ساعت ۲۲:۳۰ ، برگزار خواهد شد. دیداری که شما عزیزان می‌توانید با گزارش‌های جذاب و تحلیل‌های مفصل، از طریق تلویزیون اینترنتی آرپا ببینید و از جوایز متعدد آن نیز، بهره‌مند شوید.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار