| کد مطلب: ۱۱۲۷۰۲۷
لینک کوتاه کپی شد

نمره ضعیف ۲ به کاپیتان

همه فرانسه نگران امباپه: کیلیان نصف شد!

در فرانسه همه نگران وضعیت کیلیان امباپه هستند. مشکل بینی به وضوح توانایی های او را نصف کرده است.

همه فرانسه نگران امباپه: کیلیان نصف شد!

 به گزارش آرمان ملی ، در حال حاضر وضعیت جسمانی کیلیان امباپه، نگرانی اصلی تیم فرانسه است. این مهاجم بار دیگر مقابل پرتغال عملکرد خوبی نداشت، تا جایی که مجبور شد در پایان وقت اضافه اول درخواست تعویض کند، موقعیتی غیرعادی برای بازیکنی مثل او.

یورو 2024 برای امباپه تا به اینجا از نظر فردی خوب پیش نرفته است. او با مشکل زانو و کمر وارد آلمان شد و علاوه بر این در بازی اول مقابل اتریش، با شکستگی بینی زمین را ترک کرد. با وجود اینکه بیشترین توصیه، انجام عمل جراحی بود، امباپه انجام عمل جراحی را به تعویق انداخت تا بتواند به بازی در جام ملت‌های اروپا ادامه دهد.

 جراحی نکردن به همراه مشکلات جسمانی نقش و کیفیت او را کاملا کمرنگ کرده است. امباپه قدرت انفجاری خود را از دست داده و دیگر در زمین آن ستاره سرعتی و فعال نیست. دیشب خود دشان پس از پایان بازی مقابل پرتغال اذعان کرد که امباپه در بهترین شرایط بدنی‌اش نیست.

ناامیدی امباپه مقابل پرتغال به حدی بود که او در وقت اضافه اول گفت، دیگر بس است. در نیمه دوم ضربه سر برناردو سیلوا به بینی او برخورد کرد. ترس همه وجود کیلیان را فرا گرفت ولی نتوانست دوباره به بازی برگردد.

امباپه وقتی روی نیمکت نشست، کیسه یخی را هم روی بینی‌اش گذاشته بود تا مشخص شود ضربه اثرش را گذاشته است. در دیداری که امباپه گل نزد ولی فرانسه در ضیافت پنالتی‌ها برنده شد، اکیپ به او نمره ضعیف 2 داد. کیلیان در نیمه نهایی و برابر فرانسه هنوز فرصت خودنمایی خواهد داشت.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار