| کد مطلب: ۱۱۲۶۹۶۱
لینک کوتاه کپی شد

رضایت باشگاه یک طرف، علاقه بازیکن یک طرف؛

جنگ پرسپولیس و سپاهان برای لیموچی بالا گرفت!

باشگاه‌های پرسپولیس و سپاهان رقابت جدی برای جذب ستاره ملی‌پوش آلومینیوم اراک دارند.

جنگ پرسپولیس و سپاهان برای لیموچی بالا گرفت!

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، نمایش درخشان مهدی لیموچی در آلومینیوم اراک کاری کرده تا او مورد توجه تمام مدعیان لیگ برتر قرار بگیرد و در این بین، پرسپولیس و سپاهان جدی‌تر از سایر باشگاه‌ها به دنبال جذب این بازیکن هستند و مذاکرات خود را به طور فشرده با ایرالکو دنبال می‌کنند تا بتوانند رضایت‌نامه او را بگیرند و وارد مرحله عقد قرارداد شوند.

مهدی لیموچی که طی دو فصل اخیر شرایط خوبی زیر نظر سید مجتبی حسینی در پیکان و آلومینیوم اراک داشته، سال گذشته از جمع خودروسازان به ایرالکو اضافه شد و فصل درخشانی را سپری کرد تا حالا تبدیل به گزینه جدی پرسپولیس و سپاهان شود و هر دو تیم هم امیدوار به جذب او هستند.

این بازیکن که پس از درخشش در لیگ برتر و جام حذفی به تیم ملی هم رسید و در دو اردوی اخیر هم حاضر بوده، نیاز به رضایت باشگاه و البته توافق و علاقه شخصی خود برای پیوستن به باشگاه بعدی‌اش را دارد و به همین دلیل مرحله انتقال وی وارد فاز جدی‌تر نشده است.

باشگاه‌های پرسپولیس و سپاهان مکاتبات رسمی و شفاهی خود را با آلومینیوم انجام داده‌اند و سعی دارند رضایت این باشگاه را بگیرند و از سوی دیگر، به توافق با مهدی لیموچی برسند و بتوانند او را جذب کنند.

تا این لحظه هیچ‌کدام از باشگاه‌های پرسپولیس و سپاهان نتوانستند رضایت باشگاه آلومینیوم را بگیرند، اما گفته می‌شود طلایی پوشان با ارائه پیشنهاد بهتر و همچنین علاقه قبلی ژوزه مورایس و تاکید برای جذب او، در تلاش هستند تا هر طور شده لیموچی را به اصفهان ببرند.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار