| کد مطلب: ۱۱۲۶۸۴۵
لینک کوتاه کپی شد

کاپلو: اینتر با جذب طارمی قوی‌تر از قبل است

فابیو کاپلو اعتقاد دارد که مزیت بزرگ اینتر نسبت به دو رقیب دیگرش، حفظ سرمربی است.

 کاپلو: اینتر با جذب طارمی قوی‌تر از قبل است

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، اینتر با حفظ اسکواد اصلی خود از فصل قبل و جذب دو مهره رایگان به نام‌های طارمی و زیلینیسکی، باز هم مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی سری آ ایتالیا خواهد بود. این اظهارات فابیو کاپلو، سرمربی مطرح دنیای فوتبال است که حضور مهاجم ایرانی سابق پورتو در تیم اینزاگی را یک مزیت بزرگ برشمرده است.

انتظار می‌رود که طارمی طی روزهای پیش رو، به صورت رسمی قراردادش را با اینتر امضا کرده و مراسم معارفه او برگزار شود. روز گذشته نیز روزنامه بزرگ ایتالیایی از احتمال فیکس بودن مهاجم ایرانی در ابتدای حضورش در نراتزوری نوشته بود.

«بازار نقل و انتقالات تازه آغاز شده است. اما اگر لیگ امروز شروع می‌شد، اینتر همچنان مدعی اصلی قهرمانی بود». این اطمینان فابیو کاپلو است که در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت برای اظهار نظر درباره برنامه لیگ سری آ که دیروز منتشر شد، صحبت کرده است.

 اینتر، قهرمان ایتالیا، فصل را در خانه جنوا شروع خواهد کرد. کاپلو می‌گوید: «اینزاگی در موقعیت نخست قرار دارد. اینتر قوی است و دو بازیکن مهم یعنی طارمی و زیلینسکی را به صورت رایگان به تیم اضافه کرده است. برخلاف میلان و یوونتوس، نراتزوری با همان مربی فصل قبل ادامه می‌دهد. این یک مزیت کوچک نیست، به ویژه در ابتدای فصل. تنها مشکلی که نراتزوری‌ها ممکن است با آن مواجه شوند، احساس برتری بیش از حد است چون در فصل گذشته لیگ را در تسلط کامل داشتند».

شهرآورد میلان در هفته پنجم برگزار می‌شود و در همان هفته ناپولی با یوونتوس روبرو خواهد شد. آیا این می‌تواند یک نقطه عطف باشد؟ سرمربی مطرح ایتالیایی می‌گوید: «آن بازی‌ها در ماه سپتامبر خواهد بود، اما برخی چیزها در مورد ارزش‌ها و چشم‌اندازهای یوونتوس، میلان و ناپولی شروع به روشن شدن خواهند کرد».

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار