| کد مطلب: ۱۱۲۶۸۲۵
لینک کوتاه کپی شد

تمدیدی بعدی استقلال مشخص شد

آرش رضاوند بازیکن استقلال به زودی قراردادش را با استقلال تمدید خواهد کرد.

تمدیدی بعدی استقلال مشخص شد

به گزارش آرمان ملی آنلاین، جواد نکونام در لیست نقل و انتقالاتی خود نام چند هافبک میانی را قرار داده تا تیمش را در وسط زمین تقویت کند. نکونام زبیر نیکنفس و حامدی فر را در لیست مازاد قرار داده بود تا بتواند فرشید باقری و محمد کریمی کاپیتان سپاهان را جذب کند. خرید باقری برای استقلال هنوز قطعی نشده و در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است و پیوستن کریمی هم به استقلال منتفی شده است. کریمی قراردادش را با سپاهان تمدید کرده و دیگر استقلالی نخواهد شد.

وضعیت رضاوند هم با استقلال نامشخص بود و این بازیکن که قراردادی با استقلال نداشت، با پیشنهادی از سوی باشگاه استقلال مواجه نشد. حالا با منتفی شدن حضور کریمی در استقلال،مدیران استقلال رضاوند را برای مذاکره جهت تمدید قرارداد به باشگاه دعوت کردند تا این بازیکن تمدیدی بعدی آبی‌ها باشد. نکونام برای حفظ رضاوند اصرار دارد و می‌خواهد این بازیکن را در استقلال نگه دارد.

از همین رو به زودی برای تمدید قرارداد این بازیکن جلسه ای بین مدیران استقلال و رضاوند برگزار خواهد شد. باشگاه استقلال طی روزهای گذشته قرارداد ابوالفضل جلالی و آرمین سهرابیان را تمدید کرد و میلاد زکی پور و محمد حسین اسلامی را هم جذب کرد.به غیر از این دو نفر،باشگاه استقلال با یک وینگر و یک گلر خارجی هم قرارداد امضا کرده و به زودی از این دو بازیکن رونمایی خواهد شد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار