| کد مطلب: ۱۱۲۶۸۰۰
لینک کوتاه کپی شد

بیرانوند خودش را خراب کرد

سعید عزیزیان ، دروازه‌بان اسبق سرخابی‌ها در خصوص حاشیه‌های این روزهای علیرضا بیرانوند گفت: او عجله کرد و خودش را خراب کرد.

بیرانوند خودش را خراب کرد

سعید عزیزیان در حاشیه حضور در انتخابات ریاست جمهوری در ورزشگاه شهید شیرودی در جمع ورزشکاران اظهار داشت: بیرانوند شاید برای زندگی خودش این کار را کرده اما او قبل از هر اقدامی باید فکر کند. او سال قبل هم وقتی قرار بود به استقلال برود در برنامه تلویزیونی گفتم که او بر می‌گردد و نمی‌رود.

وی افزود: همیشه اول فصل که شروع می‌شود برخی بازیکنان بازارگرمی می‌کنند که فلا تیم یا باشگاه خارجی من را می‌خواهد. این کار را نباید با طرفداران کند و به پیراهنی که بر تن دارند باید احترام بگذارند. بیرانوند عجله کرد و خودش را خراب کرد و باید با صحبت مشکل را حل و فصل کند و اگر نتوانست در آخر تصمیم بگیرد.

عزیزیان یادآور شد: هوادران از این گونه رفتارها ناراحت هستند. آنها از قشر ضعیف جامعه هستند که وقتی می‌خواهند بیایند ورزشگاه آزادی از کار و زندگی می‌زنند و با وجود مشکلات مالی خودشان را به ورزشگاه می‌رسانند. ورزشکاری که میلیاردی می‌گیرد باید میلیاردی هم فکر کند.

وی تصریح کرد: اگر بیرانوند بخواهد با مبلغ مورد نظرش برگردد به نظرم بدعت بدی برجای خواهد گذاشت. اما اگر براساس عرفی که هست قرارداد ببنند مشکلی لیست اما اگر بیشتر بخواهد اپیدمی ‌می‌شود و سال‌های بعد بازیکنان دیگر این کار را می‌کنند.

 

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار