| کد مطلب: ۱۱۲۶۷۴۹
لینک کوتاه کپی شد

یوسفی:

بیرانوند گرد پای بازیکنانی که از پرسپولیس رفته اند، نبوده/ این گلر با اینکه میلیاردی می گیرد می گوید ندارم!

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس به اظهارات علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش کشورمان واکنش نشان داد.

بیرانوند گرد پای بازیکنانی که از پرسپولیس رفته اند، نبوده/ این گلر با اینکه میلیاردی می گیرد می گوید ندارم!

به گزارش آرمان ملی آنلاین، رحیم یوسفی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگویی، درباره اظهارات علیرضا بیرانوند علیه پیشکسوتان گفت: بیرانوند در حد و اندازه‌ای نیست که  پشت پیشکسوتان حرف بزند  و هر کسی برای خودش شخصیتی دارد. افرادی در کشورمان داریم که با ۱۰ میلیون تومان زندگی خود را می‌گذرانند، اما این گلر با وجود اینکه میلیارد‌ها تومان می‌گیرد،  می‌گوید ندارم. اصلا در شان و شخصیت یک بازیکن ملی پوش این صحبت‌ها جالب نیست. اصلا اتفاقات رخ داده برای بیرانوند چه ربطی به پیشکسوتان و مردم دارد.  

او افزود: این گلر در پرسپولیس بزرگ شده است، اما دارد به همه پیشکسوتان توهین می‌کند و این درست نیست. اگر او می‌خواهد از پرسپولیس برود محترمانه جدا شود نه اینکه همه را زیر سوال ببرد.  

یوسفی درباره اینکه علیرضا بیرانوند خواستار احترام به تصمیمش شده است، گفت: اگر او احترام می‌خواهد باید احترام بگذارد. خیلی‌ها از پرسپولیس  رفته اند،  اما هیچ کدام کار‌های بچگانه بیرانوند را نکردند.  

پیشکسوت پرسپولیس درباره اظهارات بیرانوند مبنی بر اینکه پولکی نیستم، یادآور شد: اگر او به دنبال پول نیست، چرا این کار‌ها را می‌کند؟ اگر این گلر را بلژیک یا لاستیک سازی اردبیل می‌خواهد به خاطر پول این حرف‌ها را می‌زند وگرنه می‌گفت من پرسپولیس را دوست دارم و می‌خواهم در این تیم بازی کنم. به نظرم باید او خیلی محترمانه با مدیران پرسپولیس صحبت می‌کرد که فلان تیم من را می‌خواهد و خیلی محترمانه جدا می‌شد و کسی جلویش را نمی‌گرفت. آدم‌های بزرگ آن قدر به پرسپولیس آمدند و رفتند بدون اینکه باشگاه پرسپولیس تکان بخورد و همیشه این تیم بوده است و مردم هم تیم خود را دوست دارند. بیرانوند کاری می‌کند که پل‌های پشت سرش هم خراب می‌شود.  

او درباره اینکه بیرانوند بیان کرده که فسخ قراردادش قانونی هست و ۲ میلیارد تومان از پرسپولیس طلبکار است، بیان کرد: اگر فسخ قراردادش قانونی است، چرا دارد شلوغ کاری می‌کند؟ او بگذارد و برود. کسی به این گلر بی احترامی نکرده است و خودش دارد حاشیه درست می‌کند. کدام یک از پیشکسوتان به بیرانوند بی احترامی کرده که او همه را با هم جمع می‌زند.  اگر کسی حرفی زده نظر خودش را گفته است و هر کسی نظر و دیدگاهی دارد.  

یوسفی درباره اینکه پرسپولیس  با جدایی بیرانوند، ترابی و اسماعیلی فر لطمه می‌بیند، گفت: هیچ کس به اندازه باشگاه پرسپولیس بزرگتر نیست. آن قدر بازیکنان بودند که بیرانوند گرد پای آنها نبوده که از پرسپولیس رفته اند و یا  فوتبالشان تمام شده، اما پرسپولیس پابرجا مانده است. پرسپولیس در ۹ دوره از لیگ برتر فوتبال که قهرمان شده، بیرانوند چند سهم داشته است. اگر بازیکنی نمی‌خواهد در پرسپولیس بازی کند، به نظرم باشگاه نباید جلویش را بگیرد و اجازه بدهد که برود، چون اقتدار پرسپولیس باید حفظ شود.  

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه نظرش درباره انتخاب گاریدو به عنوان سرمربی سرخپوشان چیست، ابراز کرد: من شناختی از این مربی ندارم، اما می‌دانم اگر باشگاه پرسپولیس با بررسی کامل این مربی را انتخاب کرده است، مطمئن باشید سطح فنی اش بالاتر از مربیان ما است.  

او درباره اینکه تیم پرسپولیس باید در چه پست‌هایی برای فصل بعد تقویت شود، خاطرنشان کرد: اگر تیم پرسپولیس مهاجم گلزن داشته باشد، همه پست هایش تقویت شده است.‌ای کاش مربی جدید زودتر به ایران بیاید تا مشخص کند چه بازیکنانی را می‌خواهد و زمان کافی داشته باشد. سرمربی تیم باید درباره لیست خرید تصمیم بگیرد،   چون او مسئولیت فنی تیم را در اختیار دارد.  

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار