| کد مطلب: ۱۱۲۶۷۴۳
لینک کوتاه کپی شد

بیرانوند پس از ویدئوی جنجالی می‌خواهد به پرسپولیس برگردد!

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس که قراردادش را با این باشگاه فسخ کرده، حالا درخواست بازگشت کرده است.

بیرانوند پس از ویدئوی جنجالی می‌خواهد به پرسپولیس برگردد!

به گزارش آرمان ملی آنلاین، بعد از فسخ یک طرفه قرارداد از سوی علیرضا بیرانوند با باشگاه پرسپولیس، دو طرف تقریبا سکوت کرده‌ بودند تا اینکه بیرانوند دیروز با انتشار یک ویدئو صحبت‌هایی‌ درباره دلایل فسخ یک طرفه قرارداد با پرسپولیس مطرح کرد و مدعی شد این کار او کاملا قانونی بوده است و از طرف دیگر که پای تصمیم خود هست و رسما از پرسپولیس جدا شده است.

براساس این گزارش، از سه منبع در باشگاه پرسپولیس کسب اطلاع شده که مصطفی سلیمانی وکیل این بازیکن بعد از انتشار ویدئوی او، با یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس تماس گرفته و خواسته است تا مشکلات طرفین دوستانه حل شود که در نهایت این موضوع منجر به ماندن بیرانوند در پرسپولیس شود. حتی در این گفت‌وگو پیشنهاد شده تا جلسه‌ای میان درویش و بیرانوند برگزار شود تا دو طرف رو در رو صحبت و مشکلات طرفین را برطرف کنند.

این درحالی است که یک منبع دیگر گفته است که مقام باشگاه پرسپولیس به وکیل بیرانوند گفته است بر اساس مصوبه هیات‌مدیره او دیگر نمی‌تواند به این تیم برگردد.

پیش از این علیرضا بیرانوند بعد از فسخ یکطرفه قرارداد با باشگاه پرسپولیس، به مدیران این باشگاه اعلام کرده بود در صورت انعقاد قراردادی ۴۰ میلیارد تومانی حاضر به بازگشت است اما پرسپولیسی‌ها در پاسخ گفته بودند او باید با همان قرارداد قبلی در پرسپولیس بماند و یک ریال بیشتر پرداخت نخواهند کرد.

پارسال وقتی بیرانوند قرارداد خود را با پرسپولیس فسخ کرده بود، برای بازگشت قراردادی دو ساله به امضا رساند و بر اساس آن، فصل آینده هم با پرسپولیس قرارداد داشت که یک طرفه آن را فسخ کرد. حالا باشگاه پرسپولیس از بیرانوند به کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال شکایت کرده و منتظر صدور رای است.

منبع : ايسنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار