| کد مطلب: ۱۱۲۶۷۱۱
لینک کوتاه کپی شد

ستاره ترکیه: رونالدو صعودمان را تبریک گفت!

مریح دمیرال، مدافع ترکیه، اعلام کرد کریستیانو رونالدو صعود به مرحله یک چهارم نهایی یورو 2024 را به او تبریک گفته است.

 ستاره ترکیه: رونالدو صعودمان را تبریک گفت!

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، مریح دمیرال، ملی پوش ترکیه‌ای، اتفاق جالبی را درباره کریستیانو رونالدو، کاپیتان پرتغال، پس از صعود ترکیه به مرحله یک چهارم نهایی یورو 2024 فاش کرد.

دمیرال پس از به ثمر رساندن دو گل مقابل اتریش، نقش مهمی در راهیابی ترکیه به مرحله یک چهارم نهایی یورو ایفا کرد و باید همراه همبازیانش به مصاف هلند برود.

دمیرال در مصاحبه‌ای به روزنامه ترکیه‌ای "صباح" گفت: "کریستیانو رونالدو پس از پایان بازی با من تماس گرفت و بابت پیروزی و صعود به یک چهارم نهایی یورو تبریک گفت."

 دمیرال با تاکید بر اینکه تیم ترکیه از نظر فنی و تاکتیکی آمادگی خوبی برای این دیدار داشت، افزود: "در حقیقت، کسب عنوان قهرمانی یورو یک رویاست، اما پیروزی ما مقابل اتریش، اکنون این رویا را دست یافتنی کرده و همه به یکدیگر می‌گویند (چرا که نه؟ ما تیمی با توانایی‌های زیاد هستیم. در حال پیشرفت هستیم. حریفان، توانایی‌های ما را نمی‌دانند و ما هر روز به غافلگیری ادامه خواهیم داد."

مدافع الاهلی از حضور هواداران ترک‌تبار در آلمان تمجید کرد و گفت: "انگار که ما در زمین خانگی خودمان بازی می‌کنیم نه خارج از کشور. ما حمایت بزرگی را احساس می‌کنیم. از هوادارانی که ما را تنها نگذاشتند تشکر می‌کنیم."

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار