| کد مطلب: ۱۱۲۶۶۶۵
لینک کوتاه کپی شد

زمان رونمایی از جانشین بیرانوند مشخص شد

رضا درویش مدیرعامل سرخپوشان می‌گوید پرسپولیس چند گزینه برای جانشینی بیرانوند دارد و طی چند روز آینده قطعی خواهد شد.

 زمان رونمایی از جانشین بیرانوند مشخص شد

به گزارش آرمان ملی آنلاین، رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس در جمع خبرنگاران راجع‌به اینکه ممکن است پرسپولیس با تراکتور بر سر بیرانوند توافق کند و حسین پورحمیدی را به خدمت بگیرند گفت: نه اصلا، ما اول صبر می‌کنیم مسئولان ذی‌ربط به فسخ بیرانوند رسیدگی رسیدگی کنند. چون اگر بناست یک تیمی، یک مجمعی یا یک اجتماعی بتواند براساس یک ساختاری فعالیت کند باید همه ابعاد آن را در نظر بگیرد. ما صبر می‌کنیم ببینیم قانون چطوری اجرا می‌شود.

او در مورد گلر جدید پرسپولیس گفت: پرسپولیس مشکلی از بابت دروازه‌بان نخواهد داشت چون دروازه‌بان‌های بزرگ و کارآزموده‌ای هستند. آقای بیرانوند هم سال‌ها زحمت کشید اما پرسپولیس هم هیچوقت از تعهدش کوتاهی نکرد. تاخیر شاید باشد ولی اینجا هم پرسپولیس است و به اندازه اسمش بزرگ است و تیم اول آسیاست. خیلی‌ها اینجا بازی کردند و تاخیر در دریافت مطالبات‌شان داشتند اما تعهدات به آنها انجام شد و از مواهب حضور در پرسپولیس هم بهره‌مند بودند. از جانب پرسپولیس که فضای هواداری زیادی داشتند می‌توانستند درامدهای دیگری هم کسب کنند. این شانسی است که هرکس بلد بود بیشتر استفاده کرد و حق‌شان هم بود.

درویش در مورد زمان معرفی دروازه‌بان جدید عنوان کرد: هیئت مدیره من را مکلف کرد که حتما دنبال جایگزین باش و در آن جهت هم حرکت می‌کنیم. رئیس هیئت مدیره روز اول گفتند که ماجرای ایشان باید در مجاری قانونی پیگیری شود و من ماموریت دارم که با جایگزین برای ایشان صحبت کنم. چندجایی صحبت کردیم و ظرف چندروز آینده اعلام می‌کنیم. چندتا گزینه هست و تصمیم می‌گیریم.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار