| کد مطلب: ۱۱۲۶۶۱۶
لینک کوتاه کپی شد

یونایتد اعلام کرد راشفورد را می‌فروشد

یونایتد اعلام کرد راشفورد را می‌فروشد

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، این تصمیم پس از ارزیابی اریک تن‌هاخ و نظر نهایی او، گرفته شده و تأثیراتی بر وضعیت راشفورد داشته است.

به گزارش رسانه‌های انگلیسی، یونایتد آماده است تا برای این مهاجم که قراردادش تا سال ۲۰۲۸ معتبر است، مبلغ ۸۰ میلیون پوند درخواست کند، اما ممکن است به دلیل افت فرم او در فصل گذشته، پیشنهادات نزدیک به ۶۰ میلیون پوند را نیز بپذیرد.

راشفورد که در فصل ۲۳-۲۰۲۲ بهترین عملکرد خود را در سطح باشگاهی داشت، در فصل اخیر نتوانست فرم گلزنی خود را حفظ کند. او در ۴۳ بازی در تمامی رقابت‌ها، تنها ۸ گل به ثمر رساند و همچنین گزارش‌هایی از رفتارهای او خارج از زمین نیز به شهرتش در باشگاه آسیب رسانده است.

 گزارش‌های پایان فصل حاکی از آن بود که پاری‌سن‌ژرمن راشفورد را به عنوان جایگزینی برای کیلیان امباپه در نظر گرفته است و قبلاً نیز تلاش‌هایی برای جذب این مهاجم انگلیسی انجام داده بود. با این حال، راشفورد تأکید کرده که می‌خواهد در تابستان در الدترافورد بماند و تایید کرده که عملکردش در فصل دوم اریک تن‌هاخ در باشگاه کمتر از حد انتظار بوده است. انتظار می‌رود با آغاز پنجره نقل و انتقالات تابستانی، پیشنهادات جدیدی از دیگر باشگاه‌های اروپایی به دست منچستر یونایتد برسد.
 

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار