| کد مطلب: ۱۱۲۶۵۸۸
لینک کوتاه کپی شد

کلک جالب سروش رفیعی به کانادایی‌ها به خاطر دخترش

سروش رفیعی، ستاره خط میانی پرسپولیس، تعطیلات جالبی را در کانادا پشت سر می‌گذارد.

کلک جالب سروش رفیعی به کانادایی‌ها به خاطر دخترش

به گزارش آرمان ملی آنلاین، سروش رفیعی یکی از بازیکنانی بود که با پایان لیگ و بالای سر بردن جام قهرمانی، تصمیم گرفت برای استراحت به خارج از ایران سفر کند. کانادا مقصد هافبک فانتزی‌باز سرخپوشان بود.

شماره ۷ سرخ‌ها طی روزهای آینده و با شروع تمرینات فصل پیش رو، در حالی باید خودش را به کادرفنی جدید پرسپولیس معرفی کند که از توانایی‌های فوتبالی‌اش در تعطیلات بهره ‌برد و بابت آن کلی عروسک به جیب زد!

از روز گذشته یک ویدیو در فضای مجازی وایرال شده که سروش رفیعی به همراه دخترش در یک شهربازی مشغول تفریح هستند. داستان اینجاست هافبک پرسپولیس داوطلب یکی از بازی‌هایی می‌شود که باید توپ را با پا به هدف زد. از آنجایی که متمولیان این بازی، سروش را نمی‌شناختند، اجازه دادند این فوتبالیست حرفه‌ای با مهارتش یکی پس از دیگری توپ‌ها را به نقاط مدنظر بفرستد و ۶ عروسک برای دخترش به عنوان جایزه تحویل بگیرد!

جالب است برخی از ایرانی‌های حاضر در آن محل، رفیعی را شناسایی کردند اما آن کسی که متولی بازی بود، متوجه نشد داوطلبش یک بازیکن حرفه‌ای فوتبال است و به اندازه نماد تیم پرسپولیس به او عروسک داد تا دختر کوچک سروش برنده اصلی کلک بزرگ پدرش به کانادایی‌ها باشد.

 

منبع : خبر ورزشی

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار