| کد مطلب: ۱۱۲۶۵۷۹
لینک کوتاه کپی شد

تنها مانع بازگشت اسماعیلی‌فر به پرسپولیس

دانیال اسماعیلی‌فر که با تراکتور قرارداد بسته و به این تیم پیوسته، امیدوار است بتوانند توافق خود را فسخ کند و به پرسپولیس برگردد.

تنها مانع بازگشت اسماعیلی‌فر به پرسپولیس

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، بعد از پایان لیگ بیست و سوم و قهرمانی پرسپولیس در این رقابت‌ها بود که خبری منتشر شد با این مضمون که علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر با تراکتور به توافق رسیده‌اند و فصل بعد پیراهن این تیم را می‌پوشند. خبری که هیچ یک از سه بازیکن آن را هرگز تکذیب نکردند و حرفی در رابطه با عدم توافق با تیم تبریزی به زبان نیاوردند.

چند روز قبل خبری منتشر کردیم مبنی بر اینکه دانیال اسماعیلی‌فر علاقمند است به پرسپولیس برگردد. او حتی از مدیران پرسپولیس چند روز زمان خواسته بود تا بتواند در این زمینه تصمیم نهایی را بگیرد. گفته می‌شود او از بازیکنان مورد نظر مدیران پرسپولیس است و با توجه به اینکه چند فصل بی‌حاشیه را هم سپری کرد، آنها قصد دارند دوباره از وجودش استفاده کنند.

بحث اسماعیلی‌فر با پرسپولیس مالی هم نیست و ربطی به رقم قرارداد ندارد. تنها مانع پیش روی همکاری دوباره طرفین، قراردادی است که این مدافع راست با تراکتور امضاء کرده و حتی گفته می‌شود پولی هم به حساب او واریز شده. رضا درویش چند روز قبل تأکید کرد که شاید مشکل اسماعیلی‌فر و بیرانوند حل شود اما باید دید آیا تراکتور راضی به جدایی اسماعیلی‌فر می‌شود یا او باید یک فصل را با پیراهن تراکتور به میدان برود؟

منبع : خبر ورزشی

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار