| کد مطلب: ۱۱۲۶۵۶۹
لینک کوتاه کپی شد

یک استقلالی: با پرسپولیس در حال مذاکره هستم

محمدرضا آزادی مهاجم سابق استقلال و بازیکن فصل گذشته نساجی از مذاکره با پرسپولیس خبر داد.

یک استقلالی: با پرسپولیس در حال مذاکره هستم

به گزارش آرمان ملی آنلاین، امروز خبری منتشر شد مبنی بر آنکه محمدرضا آزادی که از مدت‌ها قبل شایعه حضورش در لیگ امارات مطرح بود، در آستانه سفر به این کشور برای توافق نهایی با باشگاه جدیدش است.

آزادی در واکنش به این خبر، به فوتبالی گفت: اینکه می‌گویند با العروبه به توافق رسیده‌ام درست نیست چرا که هنوز تصمیم قطعی نگرفته‌ام و از طرف دیگر در کنار مذاکره با باشگاه اماراتی، با پرسپولیس هم در حال مذاکره هستم. به تیمی می‌روم که شرایط بهتری داشته باشد و به پیشرفت فوتبالم کمک کند.

آزادی در ادامه صحبتهایش مدعی شده که از استقلال – که سابقه بازی در این تیم را داشته – هم پیشنهاد دریافت کرده: از استقلال پیشنهاد داشتم ولی مبلغ پیشنهادش پایین بود و نتوانستند رضایت‌نامه‌ام را بگیرند. با این باشگاه به توافق مالی نرسیدم و بنابراین رفتنم به استقلال منتفی شده است.

از آزادی پرسیدیم که با توجه به سابقه حضورش در استقلال، مذاکره با پرسپولیس را چگونه ارزیابی می‌کند. پاسخ او را بخوانید: اینطور نیست که من چون در استقلال بازی کرده و بازیکن این تیم بوده‌ام به تیم رقیب نروم. از اول هم گفته‌ام فوتبال برای من اینگونه نیست. فقط به فکر پیشرفت فوتبالم هستم و به تیمی می‌روم که پیشرفت کنم.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار