| کد مطلب: ۱۱۲۶۵۴۷
لینک کوتاه کپی شد

مارتینز از تعویض او می‌ترسد

مربی پرتغال بازیچه رونالدوی خودخواه شده!

کریس ساتن، بازیکن سابق انگلیسی، روبرتو مارتینز را به باد انتقاد گرفت و گفت او شجاعت لازم برای برخورد با رونالدو را ندارد.

مربی پرتغال بازیچه رونالدوی خودخواه شده!

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، کریستیانو رونالدو در بازی برابر اسلوونی تلاش زیادی برای گلزنی داشت ولی موفق نشد. یک پنالتی او از دست رفت و  120 دقیقه نیز در میدان بود.

 کریس ساتن از جمله کسانی است که اعتقاد دارد رونالدو نباید 90 دقیقه کامل در زمین باشد و مربی اسپانیایی را به فقدان شهامت متهم کرد: «روبرتو مارتینز شجاعت ندارد. آنچنان فاقد شخصیت که از اینکه او روی نیمکت پرتغال است، تعجب می‌کنم. به نظر می‌رسد که او از تعویض کردن رونالدو می‌ترسد. رونالدویی که می‌تواند خودش سرمربی پرتغال شود.»

 ساتن ادامه داد: «در نهایت، یک مربی باید متوجه شود که چه زمانی یک بازیکن به درد تیم نمی‌خورد و مهم نیست چه کسی باشد. شما باید آنقدر شجاع باشید که تصمیمات سختی بگیرید، بدون اینکه نگران کسی باشید که ممکن است ناراحت شود.»

ساتن سپس از رونالدو انتقاد کرد: «رونالدو نمایشی پر از خودخواهی ارائه داد. هر بار یک ضربه ایستگاهی را از دست می‌داد در حالی که برونو فرناندز بیکار او را نگاه می‌کرد و وضعیت خجالت‌آورتر می‌شد. به طور کلی، او بیشتر یک مانع برای تیم بود تا کمک. او توسط عروسکی خیمه‌شب‌بازی مثل مارتینز اجازه هر کاری در تیم را دارد.»

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار