| کد مطلب: ۱۱۲۶۴۲۹
لینک کوتاه کپی شد

رسمی:پیشنهاد پرسپولیس به دست علیپور رسید

باشگاه پرسپولیس به طور رسمی با علی علیپور وارد مذاکره شد و نشستی خصوصی با این مهاجم برگزار کرد.

 رسمی:پیشنهاد پرسپولیس به دست علیپور رسید

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، یکی از اهداف تابستانی پرسپولیس برای تقویت خود برای فصل آتی، جذب مهاجم است. آنها در حال حاضر تنها هیچ مهاجم تخصصی در لیست خود ندارند و عیسی آل کثیر که نیم فصل گذشته به جمع این تیم اضافه شد، در حال مذاکره برای تمدید قرارداد است.

در خصوص آل کثیر البته گفته می‌شود او با ارائه پیشنهاد مالی خود و در شرایطی که همه چیز در آستانه امضای قرارداد بود به واسطه مشکلی که برای مدیربرنامه‌اش شکل گرفت (تصادف) با تاخیر مواجه شده است.

در این راه البته باشگاه پرسپولیس سراغ دیگر گزینه‌ها نیز رفته است و در کنار گزینه‌های خارجی که رزومه آنها در دست بررسی است، علی علیپور و محمد رضا آزادی دیگر اهداف آنها محسوب می‌شوند.

باشگاه پرسپولیس در آخرین ساعات روز گذشته نشستی خصوصی با علی علیپور مهاجم اسبق خود که طی فصول اخیر در لیگ پرتغال کار را به عنوان لژیونر دنبال کرده بود، برگزار کرد.

 در این نشست طرفین پیشنهادات خود را ارائه دادند که مهمترین آنها بحث مالی بود. بعد از این نشست دو ساعته، قرار شده که آنها طی ساعات آتی نظر نهایی خود را در خصوص عقد قرارداد و توافق اعلام کنند و باید دید علی علیپور بار دیگر به پرسپولیس بازخواهد گشت یا تصمیم دیگری خواهد گرفت.

آقای گل اسبق پرسپولیس اولویت خود را در لیگ ایران پرسپولیس قرار داده است و البته همچنان نیم نگاهی به پیشنهادات خارجی خود دارد تا از فرصت حضور در فوتبال خارج از ایران نیز بهره ببرد.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار