| کد مطلب: ۱۱۲۶۴۰۳
لینک کوتاه کپی شد

مهدی لیموچی: پرسپولیسی هستم

مهدی لیموچی، وینگر آلومینیوم، خبر منتشرشده درباره شرطش برای باشگاه پرسپولیس را تکذیب کرد.

مهدی لیموچی: پرسپولیسی هستم

به گزارش آرمان ملی آنلاین، مهدی لیموچی یکی از بازیکنانی است که مورد توجه چند تیم مختلف قرار گرفته اما به نظر می‌رسد که احتمال پیوستن او به پرسپولیس، بیشتر از سایر تیم‌ها باشد. او گفته که پرسپولیسی است و چند روز قبل حسین بادامکی معاون باشگاه پرسپولیس نیز مذاکره با باشگاه آلومینیوم برای جذب این بازیکن را تایید کرد.

لیموچی درباره پیشنهادهایش گفت: از هر سه باشگاه استقلال، پرسپولیس و سپاهان پیشنهاد دارم. مذاکراتم با استقلال کم رنگ شده  ولی با پرسپولیس و سپاهان در تماس هستم. مذاکرات با مدیر برنامه‌ام در جریان است. هنوز تصمیم قطعی برای تیم فصل آینده‌ام نگرفته‌ام اما نهایتا تا هفته آینده تکلیفم مشخص می‌شود.

لیموچی افزود: من پرسپولیسی هستم و علاقه خاصی به این تیم دارم. اما هنوز تصمیم قطعی را برای فصل آینده نگرفته‌ام. به تیمی می‌روم که پیشرفت کنم. برای من پیشرفت فوتبالم مهم است‌. اگر امسال هم شرایط رفتنم به پرسپولیس فراهم نشود سال دیگر می‌روم.

از لیموچی درباره این پرسیدیم که شایعه شده او برای پرسپولیس شرط گذاشته که در صورتی به این تیم می‌آید که مهدی ترابی از پرسپولیس جدا شده باشد. پاسخ او را بخوانید: اصلا چنین چیزی صحت ندارد. من به هر تیمی بروم به رفتن یا ماندن بازیکنی کار ندارم. باز هم تاکید می‌کنم پیشرفت فوتبالی‌ام مهم است و به بازیکنی کار ندارم.

 

منبع : فوتبالی

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار