| کد مطلب: ۱۱۲۶۳۹۴
لینک کوتاه کپی شد

گولسیانی بدتر از بیرو شد؛ پرسپولیسی‌ها در شوک!

​مدافع گرجستانی پرسپولیس در ویژه‌برنامه یورو ۲۰۲۴ توضیحاتی درباره آینده کاری‌اش ارائه کرد.

گولسیانی بدتر از بیرو شد؛  پرسپولیسی‌ها در شوک!

به گزارش آرمان ملی آنلاین، گیورگی گولسیانی، تنها نماینده لیگ برتر فوتبال ایران در مسابقه یورو ۲۰۲۴ بود و در قامت یکی از بازیکنان فهرست تیم ملی گرجستان در این رقابت‌ها حضور یافت. مدافع باتجربه پرسپولیس در شرایطی به تیم ملی دعوت شد که هیچ بازی ملی‌ای در کارنامه‌اش دیده نمی‌شد، اما این طلسم مهم در یورو ۲۰۲۴ برای گولسیانی شکسته شد. البته که این ستاره گرجستانی در نخستین بازی تیم ملی کشورش در یورو ۲۰۲۴ حضور نداشت، اما شرایط از بازی دوم متفاوت برای او پیش رفت.

گولسیانی بعد از نیمکت‌نشینی در جدال با ترکیه، در دیدار دوم برابر جمهور‌ی‌چک به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد، اما در دیدار سوم مقابل تیم ملی پرتغال در ترکیب اصلی حضور داشت که مقابل یاران کریستیانو رونالدو عملکردی درخشان از خود به جای گذاشت. گولسیانی بعد از درخشش برابر پرتغال، شب گذشته هم برابر تیم ملی اسپانیا در ترکیب اصلی تیم ملی گرجستان به میدان رفت، اما نتوانست درخشش بازی قبلی خود را تکرار کند و شگفتی‌سازی گرجستانی‌ها در مرحله یک‌هشتم‌نهایی به پایان رسید.

ستاره گرجستانی دیروز (دوشنبه) در ویژه برنامه یورو ۲۰۲۴ در فوتبال ۳۶۰ با اجرای عادل فردوسی‌پور و محمد بحرانی، میهمان اسکایپی برنامه بود و اولین صحبت‌های خود بعد از پایان یورو ۲۰۲۴ برای تیم ملی گرجستان را انجام داد. گولسیانی در کنار صحبت درباره شرایط فنی تیم ملی کشورش و ثبت اولین بازی ملی در کارنامه او و درخشش برابر پرتغال، نسبت به حواشی مرتبط با آینده کاری‌اش در پرسپولیس هم واکنش نشان داد و درباره ادامه همکاری با پرسپولیس توضیحاتی را ارائه کرد.

با هیچ تیمی مذاکره‌ای نداشته‌ایم!

مدافع باتجربه پرسپولیس در گفتگو با عادل فردوسی‌پور و محمد بحرانی، درباره آینده حضورش در جمع سرخ‌پوشان پایتخت توضیح داد که درگیر مسابقات یورو ۲۰۲۴ بوده و با هیچ تیمی مذاکره نشده است. ضمن آنکه گولسیانی در صحبت‌هایش توضیح داد که از هیچ یک از تیم‌های ایرانی پیشنهادی دریافت نکرده و این صحبت گیورگی گولسیانی در حالی انجام شده که در روز‌های اخیر رضا درویش، مدیرعامل سرخ‌پوشان پایتخت مدعی شده بود به‌زودی قرار است گولسیانی به تهران سفر کند و مذاکرات برای تمدید قرارداد او انجام شود!

آینده مبهم گولسیانی در پرسپولیس

گیورگی گولسیانی در شرایطی نسبت به آینده کاری‌اش در پرسپولیس واکنش مبهمی نشان داده که در روز‌های اخیر، قرارداد مرتضی پورعلی‌گنجی تمدید شده و محمدحسین کنعانی‌زادگان هم همچنان نامش در فهرست سرخ‌پوشان پایتخت دیده می‌شود. نکته مهم آنکه با توجه به درخشش گولسیانی در یورو ۲۰۲۴، به نظر می‌رسد که ادامه همکاری با او بسیار دشوار باشد و باید دید شرایط در ادامه چگونه پیش خواهد رفت و آیا پرسپولیسی‌ها به‌واسطه عدم تمدید قرارداد این ستاره باتجربه پیش از یورو، شانس ادامه همکاری با گیورگی گولسیانی را از دست می‌دهند یا خیر!

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار