| کد مطلب: ۱۱۲۶۳۶۰
لینک کوتاه کپی شد

کارآگاه گجت جانشین بیرانوند می شود

باشگاه پرسپولیس به صورت قطعی از بازگشت و همکاری دوباره با علیرضا بیرانوند دست کشیده تا گزینه‌های جانشینی او را مورد بررسی قرار دهد.

کارآگاه گجت جانشین بیرانوند می شود

به گزارش آرمان ملی آنلاین، علیرضا بیرانوند به عنوان یکی از پرافتخارترین دروازه‌بانان پرسپولیس به همکاری خود با این تیم پایان داد و قصد دارد فصل آتی چالشی جدید را دنبال کند.

در این راستا هرچند طی روزهای اخیر بار دیگر شایعه بازگشت احتمالی این دروازه‌بان به پرسپولیس و مذاکره طرفین به گوش رسیده، اما با صحبت‌های مطرح شده، بعید است که این اتفاق شکل نهایی به خود بگیرد و مسیر دو طرف از یکدیگر جدا شده است.

باشگاه پرسپولیس اما برای تقویت خط دروازه خود بررسی زیادی را صورت داده است و گزینه‌های داخلی و خارجی را مورد ارزیابی قرار داده تا در نهایت با یک انتخاب مناسب، شماره یک فصل آتی را به وی بسپارد.

در حال حاضر شایعه نزدیک به واقعیت از احتمال جذب محمدرضا اخباری خبر می‌دهد. دروازه‌بانی که در دورانی که جوان‌تر بود نیز بارها اسم وی برای حضور در پرسپولیس مطرح شده بود که در نهایت این انتقال نهایی نشد.

گلر حاضر حال گل گهر سیرجان که با این تیم قرارداد نیز دارد، جدی‌ترین گزینه باشگاه پرسپولیس برای حضور در تهران و اردوگاه سرخپوشان محسوب می‌شود و قرار است به زودی مذاکراتی بین دو باشگاه در خصوص شرایط این انتقال صورت گیرد.

باشگاه پرسپولیس قصد دارد با جذب دروازه‌بان داخلی، سهمیه‌های خارجی خود را به تقویت دیگر پست‌ها اختصاص دهد و باید دید در فلسفه‌ای که در نظر گرفته‌اند موفق خواهند بود یا خیر.

 

 

 

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار