| کد مطلب: ۱۱۲۶۳۴۱
لینک کوتاه کپی شد

رئیس اینتر:

با جذب طارمی، تیمی رقابتی شده‌ایم

په‌په ماروتا درخصوص جذب طارمی و تمدید قرارداد اینزاگی به صحبت پرداخته است.

با جذب طارمی، تیمی رقابتی شده‌ایم

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، در شب بزرگ افتتاحیه رسمی بازار نقل و انتقالات 2024/2025 در ریمینی، په‌په ماروتا، رئیس جدید اینتر، در مصاحبه با اسکای اسپورت درباره موضوعات مختلف به صحبت پرداخت.

او ابتدا درخصوص رقابت با یوونتوس گفت: همیشه باید آن‌ها را در میان مدعیان در نظر گرفت.

ماروتا درخصوص اینکه آیا چیزی برای او با انتصاب به عنوان رئیس تغییر کرده است یا نه، پاسخ داد: این مسئولیت من را بیشتر کرده، اما هدف همچنان این است که برای اینتر بسیار خوب عمل کنیم.

رئیس جدید اینتر در پاسخ به این سوال که چه بازاری را باید برای اینتر انتظار داشته باشیم، می‌گوید: هیچ چیز خاصی. به لطف کار اوسیلیو و باچین، ما به سرعت عمل کردیم. همان‌طور که می‌دانید، ما قراردادها با زیلینسکی و طارمی را امضا کرده‌ایم، تیم اکنون رقابتی است. حالا باید دروازه‌بان (یوزپ مارتینز) را تعیین کنیم، سپس تیم آماده شروع است. البته اگر اتفاقی بیفتد که مجبور به تغییر استراتژی شویم، اما فکر نمی‌کنم چنین شود.

 

rfxrwjuf

ماروتا در مورد اینکه در گذشته فروش یک بازیکن بزرگ تقریباً اجباری بود، آیا چیزی با اوکتری (مالک جدید) تغییر کرده است، گفت: ثبات ما نیز به جنبه‌های مالی بستگی دارد، ما نیازی به فروش نداریم. وقتی از غیرقابل پیش‌بینی بودن صحبت می‌کنم، منظورم فقط خروج نیست، بلکه ورود نیز هست.

او درخصوص اینکه آیا یکی از جوانان برجسته نراتزوری قربانی خواهد شد، گفت: برای اینتر، بخش جوانان یک نقطه قوت است، هر عملیات را ارزیابی خواهیم کرد، اما اکنون کمی زود است. حتی در این زمینه نیز نظر علاقه‌مندان به بازیکنان مهم است.

ماروتا در پایان و درخصوص قرارداد سیمونه اینزاگی نیز پاسخ داد: رابطه بسیار خوبی بین ما وجود دارد، مذاکراتی در جریان است که با احترام کامل به طرفین، این بحث به خوشحالی همه ختم خواهد شد. اینزاگی شایسته بیشترین مدت حضور در اینتر است، قطعا قبل از شروع لیگ تکلیف قرارداد او مشخص می‌شود.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار