| کد مطلب: ۱۱۲۶۳۳۹
لینک کوتاه کپی شد

بدترین شب کریستیانو

این جام برای تو نیست: اضطراب رونالدو را کشت

11.5 کیلومتر دویدن، هشت شوت، صفر گل زده و گریه‌هایی تکان دهنده، رونالدو برای تاریخ‌سازی مشکلی غیرمنتظره دارد.

این جام برای تو نیست: اضطراب رونالدو را کشت

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، کریستیانو رونالدو در مقابل اسلوونی 8 شوت زد، یک پنالتی را از دست داد، 11.85 کیلومتر دوید و به سرعت 30.5 کیلومتر در ساعت رسید، اما نتوانست گلی را که بی‌تابش بود، به ثمر برساند.

تصویر گریه کریستیانو رونالدو در وقت‌های اضافه پرتغال-اسلوونی یکی از نمادین‌ترین تصاویر تاریخ جام ملت‌های اروپا است. 

 بازیکن النصر پس از اینکه اوبلاک پنالتی او را در یک لحظه تعیین کننده از بازی مهار کرد و رونالدو را در موقعیتی غیرقابل باور قرار داد، از هم پاشید: باز کردن دروازه در جام ملت‌های اروپای ششم چیزی است که شدیدا مقابل رونالدو مقاومت کرده و او از آسان‌ترین راه یعنی نقطه پنالتی هم نتوانست به این هدف برسد پس، بغضش شکست و شروع به گریه کرد.

هرگز فوتبالیستی در شش دوره مسابقات قاره‌ای بازی نکرده و بنابراین هیچ‌کس نیز در شش یورو مختلف گلزنی نکرده است، چیزی که در دستان کریستیانوست ولی هر چه زده به در بسته خورده است. اعجوبه‌ای که در 5 یوروی قبلی خود حداقل یک بار گلزنی کرده، هنوز در این جام به گل دست پیدا نکرده و بازی به بازی اضطراب او نیز بیشتر می‌شود.

 

cfjuo3ld

به نظر می‌رسید از بازی اول تا مرحله یک هشتم نهایی مقابل حریف مقرون به صرفه‌ای مانند اسلوونی رونالدو حداقل به یک گل برسد حالا همه چیز به بازی مرحله یک چهارم نهایی موکول شده است؛ آن هم برابر چه تیمی: فرانسه. اکنون، بدون شک اوضاع پیچیده‌تر خواهد بود.

آمارهای فوق ستاره پرتغالی نشان می‌دهد که اضطراب او به اوج رسیده است. او 8 بار در مقابل اسلوونی شوت زد و این به 12 شوت او در مرحله اول اضافه شد، بیشترین شوت در کل یورو. او در 4 بازی انجام شده 20 شوت زده است. یعنی به طور میانگین پنج شوت در هر مسابقه. حیرت‌آور!

 درست است که برخی از ضربات بی‌اثر بوده، به عنوان مثال، وقتی دیشب از زاویه غیرممکن سعی داشت اوبلاک را مغلوب کند، با این حال، رونالدو تلاش خودش را کرد.

و سپس مطابق انتظار، هرچه از بازی گذشت، اضطراب رونالدو هم بیشتر شد و بدترین اتفاق زمانی رخ داد که او پنالتی را در دقیقه 105 از دست داد که می‌توانست پرتغالی‌ها را پیش بیندازد تا کار به ضربات پنالتی نکشد. کریستیانو سپس شروع به گریه کرد و توسط هم‌تیمی‌ها و سکوها دلداری داده شد.

 او در پایان بازی گفت: «اوبلاک سیو خوبی انجام داد، باید پنالتی را مرور کنم، نمی‌دانم درست یا اشتباه شوت زدم. در طول سال حتی یک بار هم پنالتی از دست ندادم و زمانی که خودم و تیم نیاز داشتیم، آن را گل نکردم.»

فوق ستاره پرتغالی 11.85 کیلومتر را طی کرد و به سرعت 30.5 کیلومتر در ساعت رسید، داده‌هایی که نشان می‌دهد او با وجود اینکه به گل نرسیده، هنوز انرژی لازم برای رسیدن به گلزنی را دارد.

مشکل ولی اضطرابی است که اعجوبه را فرا گرفته؛ کسی که به گلزنی با هر لباسی عادت کرده است؛ البته نه در این یورو.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار