| کد مطلب: ۱۱۲۶۲۸۷
لینک کوتاه کپی شد

بیرانوند امروز رسما تراکتوری می‌شود

جدایی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس قطعی شد و این دروازه‌بان احتمالا امروز با تراکتور امضا می‌کند.

بیرانوند امروز رسما تراکتوری می‌شود

به گزارش آرمان ملی آنلاین، بالاخره قصه بیرانوند و پرسپولیس به سر رسید و دروازه‌بان ملی پوش سرخ‌ها پس از فسخ قراردادهای پیاپی با باشگاه پرسپولیس برای دریافت مبالغ بیشتر از این تیم جدا خواهد شد.

او که امیدوار بود همچون فصل قبل پس از فسخ قرارداد با موجی از درخواست برای بازگشت مواجه شده و با پشتوانه هواداران پرسپولیس قرارداد تازه ای را با سقف قرارداد امضا کند، هرگز فکر نمی‌کرد با چنین هجمه سنگینی از سوی هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس مواجه شود. بیرانوند با وجود پیشنهاد خوبی که از تراکتور داشت باز هم صبر کرد تا شاید از باشگاه تماسی با او گرفته شود، اما خلاف فصل قبل این اتفاق رخ نداد و بیرو پس از سفری چند روزه با ترکیه قرار است به احتمال زیاد امروز با امضای قراردادی یک ساله به تراکتور تبریز ملحق شود.

در این میان طی چند روز گذشته مذاکراتی نیز بین یکی از نزدیکان او با یکی از مسئولان باشگاه انجام شد که به جایی نرسید تا بیرانوند احتمالا امروز در تهران با سرخپوشان تبریزی قرارداد امضا کند.

گفتنی است باشگاه پرسپولیس نیز طبق مصوبه هیات مدیره به دنبال جذب یک دروازه‌بان است و پرونده بیرانوند را در کمیته تعیین وضعیت پیگیری خواهد کرد. باید دید درنهایت در کمیته وضعیت چه رایی صادر می شود. تمام امیدواری بیرانوند به بند الحاقیه ای است که به قرارداد او اضافه شده. آن هم در شرایطی که این بند الحاقیه فعال نشده و باشگاه پرسپولیس قبل از موعد مقرر بدهی دروازه‌بان خود را پرداخت کرده است.

 

 

 

منبع : خبر ورزشی

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار