| کد مطلب: ۱۱۲۶۲۶۹
لینک کوتاه کپی شد

جانشین بیرانوند مشخص شد؛ حسین پورحمیدی کجا بود؟

سرخ‌پوشان پایتخت به دنبال آن هستند تا بتوانند با جانشین علیرضا بیرانوند به توافق برسند.

جانشین بیرانوند مشخص شد؛ حسین پورحمیدی کجا بود؟

به گزارش آرمان ملی آنلاین،  پرسپولیس در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه هنوز با بازیکن جدیدی به توافق نرسیده و تنها تحرکات سرخ‌پوشان در بازار تابستانه، توافق با مرتضی پورعلی‌گنجی و وحید امیری برای ادامه همکاری بوده است. یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های سرخ‌پوشان، خطر جدایی ۳ ستاره کلیدی این تیم است که البته گفته می‌شود مذاکرات مثبتی با دانیال اسماعیلی‌فر برای ادامه همکاری انجام شده اما علیرضا بیرانوند و مهدی ترابی همچنان مصمم به جدایی از پرسپولیس هستند.

سرخ‌پوشان یکی از اولویت‌های خود در بازار تابستانه را جذب دروازه‌بان جدید قرار داده‌اند و این موضوع در هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس هم مصوب شده است. جالب آنکه در روزهای گذشته، تلاش‌هایی برای برقراری ارتباط میان بیرانوند و مدیران باشگاه پرسپولیس و از سرگیری همکاری طرفین به گوش می‌رسید اما به نظر می‌رسد که این تلاش‌ها بی‌ثمر بوده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، طی امروز و یا نهایتاً فردا، رسماً از علیرضا بیرانوند به عنوان خرید جدید تیم تراکتور تبریز رونمایی خواهد شد.

حسین پورحمیدی، پیام نیازمند و حتی امیر عابدزاده از جمله دروازه‌بانانی بودند که نام‌شان در روزهای گذشته در حوالی پرسپولیس مطرح شد اما پیگیری‌های بیشتر نشان می‌دهد که سرخ‌پوشان پایتخت برای انتخاب جانشین علیرضا بیرانوند به سراغ یک دروازه‌بان باتجربه دیگر رفته‌اند؛ محمدرضا اخباری. اخباری فصل پرماجرایی را در تیم گل‌گهر در سیرجان پشت سر گذاشت، موفق به‌ثبت 11 کلین‌شیت شد و در رتبه چهارمین دروازه‌بان برتر فصل از حیث شمار کلین‌شیت قرار گرفت و 28 بار هم دروازه او در لیگ بیست‌وسوم فرو ریخت.

اخباری که فصل گذشته در آستانه پیوستن به استقلال بود، حالا در شرایطی به گزینه اول پرسپولیسی‌ها در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه تبدیل شده که هنوز آینده کاری او در تیم گل‌گهر نامشخص است. مدیران باشگاه پرسپولیس دریافت رضایت‌نامه از تیمِ سیرجانی را به محمدرضا اخباری محول کرده‌اند اما پیگیری‌های بیشتر نشان می‌دهد که مذاکرات انجام شده میان طرفین مثبت بوده و همین مسئله باعث شده تا دروازه‌بان سابق تراکتور و گلر فصل گذشته گل‌گهر به جدی‌ترین گزینه حضور در خط دروازه پرسپولیس در فصل آتی رقابت‌های باشگاهی تبدیل شود.

نام ۳ گزینه خارجی هم روی میز است

پرسپولیسی‌ها در شرایطی از ادامه همکاری با بیرانوند ناامید هستند و پروژه انتخاب جانشین او را آغاز کرده‌اند که در کنار بررسی عملکرد دروازه‌بانان ایرانی، موضوع جذب دروازه‌بان خارجی هم مطرح است و زمزمه‌هایی درباره اینکه دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس در فصل آتی، یک چهره غیرایرانی خواهد بود، به گوش می‌رسد. در زمینه جذب دروازه‌بان خارجی هنوز مذاکرات با گزینه خاصی آغاز نشده اما طی روزهای اخیر از میان شمار زیادی از دروازه‌بانان پیشنهادشده به مدیران باشگاه پرسپولیس، آن‌ها 3 گزینه را انتخاب کرده‌اند و گفته می‌شود در صورت شکست در مذاکرات با محمدرضا اخباری، سرخ‌پوشان پایتخت به سراغ جذب دروازه‌بان خارجی خواهند رفت.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار