| کد مطلب: ۱۱۲۶۲۵۶
لینک کوتاه کپی شد

روایت جالب:

تغییر شخصیت رونالدو در عربستان!

کارلوس کاروالیال معتقد است که انتقال کریستیانو رونالدو به لیگ حرفه‌ای عربستان شخصیت او را تغییر داده است.

 تغییر شخصیت رونالدو در عربستان!

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، کاروالیال، سرمربی پرتغالی، در گفتگویی با سان گفت: بازی در عربستان باعث شده رونالدو بیشتر از اینکه به یک نمایش انفرادی فکر کند، روی بازی تیمی تمرکز داشته باشد. به نظر من انتقال به لیگ عربستان بهترین تصمیمی بود که او می‌توانست بگیرد، چراکه اکنون آرامش بیشتری دارد. او حالا تحت فشار زیادی بازی نمی‌کند و از خودش لذت می‌برد. او بازیکن متفاوتی شده و سهم بیشتری در کار تیمی دارد.

این مربی 58 ساله افزود: در بازی دوستانه پرتغال مقابل ایرلند قبل از یورو، زبان بدن رونالدو می‌گفت "اینجا هستم و می‌خواهم به کشورم کمک کنم". کریستیانو بیشتر درگیر پایه‌گذاری حملات بود و او نمی‌خواست فقط بازیکنی باشد که وقتی به محوطه جریمه نزدیک است گل می‌زند. رونالدو باهوش است و می‌داند که مانند گذشته توانایی برتری نسبت به یک مدافع را ندارد اما اکنون این سبک او نیست.

 سرمربی سابق الوحده اماراتی، المپیاکوس یونان و سلتاویگو اسپانیا ادامه داد: شما می‌بینید که رونالدو در حال حاضر در روند تهاجمی بیشتر کار می‌کند. او باهوش است و برای کمک به تیم سازگار شده است. البته قطعا عملکرد فردی او قطعا برایش مهم است. او بازیکنی رقابتی بوده و هنوز هم هست و قطعا ناامید نیست.

کاروالیال در پایان گفت: این صحبت‌ها بدان معنا نیست که او به گلزنی برای پرتغال ادامه نخواهد داد. قطعا هنوز هم هیچ حریفی نمی‌خواهد با کریستیانو روبرو شود.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار