| کد مطلب: ۱۱۲۶۲۵۴
لینک کوتاه کپی شد

موراتا خرید سه هزار میلیاردی غول جدید عربستان!

باشگاه القادسیه قصد دارد تا با 50 میلیون یورو، آلوارو موراتا را از اتلتیکو به خدمت بگیرد.

 موراتا خرید سه هزار میلیاردی غول جدید عربستان!

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، داستان مهاجم اسپانیایی، آلوارو موراتا، با اتلتیکو مادرید به پایان نزدیک شده است، چرا که کاپیتان تیم ملی اسپانیا در آستانه پیوستن به باشگاه القادسیه عربستان قرار دارد. این باشگاه به زودی این انتقال را نهایی خواهد کرد.

الشرق الاوسط نوشته است که موراتا به همراه هم‌تیمی‌اش در تیم ملی، ناچو فرناندز، به باشگاه تازه صعود کرده به لیگ حرفه‌ای عربستان خواهد پیوست. القادسیه در تلاش است تا با هدایت میچل، مربی اسپانیایی، تیمی رقابتی و قوی تشکیل دهد.

طبق همین منابع، این انتقال در مجموع حدود ۵۰ میلیون یورو برای باشگاه القادسیه هزینه خواهد داشت که بخش بزرگی از آن به عنوان حقوق به بازیکن اسپانیایی پرداخت می‌شود. موراتا در قرارداد فعلی خود با اتلتیکو مادرید بند فسخی به ارزش ۱۵ میلیون یورو دارد و ممکن است با مبلغ کمتری منتقل شود. مذاکرات بین طرفین در حال انجام است و بازیکن به باشگاه سعودی چراغ سبز نشان داده است.

 یک سال پیش بود که غول بزرگ نفتی عربستان یعنی شرکت آرامکو به عنوان بخشی از پروژه سرمایه گذاری و خصوصی سازی در باشگاه‌های ورزشی که توسط ولیعهد سعودی‌ها یعنی محمد بن سلمان طرح ریزی شد، از خرید باشگاه القادسیه عربستان خبر داد.

باشگاهی که در لیگ دسته اول حضور داشت ولی با خرید چندین ستاره خارجی، توانست به راحتی عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داده و برای فصل بعد، به لیگ حرفه‌ای صعود کند. آرامکو یک شرکت دولتی نفت و گاز طبیعی بوده که دومین شرکت بزرگ جهان از نظر درآمد محسوب می‌شود.

آنها پیش از این نیز با کوئن کاستیلس، دروازه‌بان تیم ملی بلژیک و وولفسبورگ آلمان، و همچنین ناهیتان ناندز، بازیکن ملی‌پوش اروگوئه‌ای به توافق رسیده بودند. ناچو فرناندز، کاپیتان رئال مادرید نیز جدیدترین خرید القادسیه به شمار می‌رود که در تلاش است تا با غول‌های بزرگ لیگ حرفه‌ای رقابت کند.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار