| کد مطلب: ۱۱۲۶۲۱۴
لینک کوتاه کپی شد

مشکل حسین حسینی فقط به دست یک نفر حل می شود!

طی هفته‌های اخیر پس از پایان مسابقات لیگ برتر موضوع جدایی احتمالی دروازه‌بان اصلی استقلال سوژه اول باشگاه آبی تهرانی بود.

 مشکل حسین حسینی فقط به دست یک نفر حل می شود!

به گزارش آرمان ملی آنلاین، پیرو اتفاقات رخ داده در پایان دیدار تیم‌های استقلال و آلومینیوم در شهر اراک - که منجر به احضار سیدحسین حسینی به کمیته انضباطی و سپس اخلاق شد - این بازیکن از همان تاریخ به بعد با مشکلاتی در حاشیه رقابت‌های فوتبال مواجه (عدم دعوت به اردوی تیم ملی در خرداد ماه) و در نهایت با همین شرایط به پایان لیگ برتر رسید.

حسینی اولین سوژه خروجی نقل و انتقالاتی استقلال

سیدحسین حسینی جزو اولین نفراتی بود که به محض به صدا درآمدن سوت آخرین مسابقه لیگ برتر نامش به عنوان گزینه جدایی از تیمش و انتقال به لیگ‌های خارجی (یونان) مطرح شد.

سمیعی هم درباره حسینی از مذاکره حرف زد!

در آن برهه گروهی بر این باور بودند که شاید برخی مشکلات در ارتباط با حاشیه‌های رقم خورده برای این دروازه‌بان مانع از ادامه همکاری‌اش با باشگاه استقلال خواهد شد، اما ظرف این هفته‌ها بارها این موضوع از سوی افراد غیر مسئول نزدیک به تیم استقلال تکذیب و در نهایت گفته شد؛ هنوز این دروازه‌بان جزو نفرات این تیم برای فصل آینده به شمار می‌رود!...تا اینکه فرشید سمیعی در آخرین صحبت‌هایی که با رسانه‌ها انجام داد اعلام کرد: « باید یکسری مذاکرات انجام شود و امیدواریم در خدمت ایشان باشیم».

دروازه بان خارجی معادلات را تغییر داد

اما در همین حد فاصل استقلال اقدام جذب دروازه‌بان خارجی کرد تا این بحث بیشتر قوت پیدا کند که حسینی در جمع آبی‌پوشان استقلال باقی نخواهد ماند.

شایعه پیشنهاد پرسپولیس

پس از انتشار گزارش‌های مربوط به انعقاد قرارداد با دروازه‌بان خارجی، خبری غیررسمی منتشر شد که باشگاه پرسپولیس بعد از مشکلاتی که با علیرضا بیرانوند پیدا کرده از طریقی برای حسینی پیام داده که او را جذب کند! اما با نگاهی به مشکلات رقم خورده برای حسینی طی دو ماه گذشته، به وضوح می‌توان دریافت که این خبر از پایه و اساس غلط بوده است.

سرخابی ها هنوز دولتی‌اند

با توجه به اینکه هنوز هم بخشی از سهام هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس متعلق به دولت است، به همان دلایلی که امروز عنوان می‌شود شاید حسینی مجبور به جدایی از استقلال شود، او قطعاً نمی‌تواند به دیگر تیمی که دولت در آن سهام دارد هم بپیوندد. از این رو باید دید ظرف روزهای آینده آیا مشکلی که بر سر راه همکاری حسینی با باشگاه استقلال به وجود آمده رفع می‌شود یا نه!

حلال این مشکل خود حسینی است

شنیده ها حاکی از آن است که فقط یک نفر می‌تواند این مشکل را حل کند و آن کسی نیست جز خود سید حسین حسینی دروازه‌بان و کاپیتان استقلال در فصل گذشته که با کمترین گل خورده در جمع همه تیم‌های لیگ برتری فصل را به پایان رساند. شنیده می شود اگر او بپذیرد مشابه اتفاقاتی که در ابتدای لیگ بیست و سوم برای نکونام رخ داد برای او نیز تکرار شود دیگر منعی برای همراهی اش با استقلال وجود نخواهد داشت.

 

 

منبع : خبر ورزشی

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار