| کد مطلب: ۱۱۲۶۲۱۰
لینک کوتاه کپی شد

شرط و شروط روزبه چشمی برای استقلال

به نظر می‌رسد شرایط برای مذاکره استقلال و روزبه چشمی وارد مرحله جدیدی شده است.

شرط و شروط روزبه چشمی برای استقلال

به گزارش آرمان ملی آنلاین، یکی از بازیکنانی که جواد نکونام فوق العاده روی نگه داشتن او تاکید می‌کند و معتقد است حتماً باید در لیگ بیست و چهارم در جمع نفرات استقلال باقی بماند، روزبه چشمی است. کاپیتان دوم استقلال که می‌گویند یکی از شروط مهمش برای ماندن در استقلال، تسویه حساب باشگاه با او بابت مطالبات معوقه گذشته است. حتی این نکته نیز مطرح است که روزبه به خاطر همین مساله قراردادش را هنوز تمدید نکرده است.

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که کادر مدیریتی باشگاه استقلال پرداخت مطالبات گذشته روزبه چشمی را قبول کرده‌اند و تاکید دارند اگر این بازیکن با آنها توافق کند و خیالشان جمع شود که راهی تیم دیگری نمی‌شود، جدا از حساب و کتاب این فصل، بدهی‌های گذشته را نیز با کاپیتان دوم آبی‌ها تسویه خواهند کرد چون بر اساس قانون، بدهی‌های گذشته باشگاه نیز بر گردن کادر مدیریتی قرار می‌گیرد که هم اکنون مالکیت استقلال را بر عهده دارد. استقلالی‌ها تاکید دارند روزبه چشمی با توجه به نقش مهمی که در این تیم بازی می‌کند، نباید از دست برود. بازیکنی که سابقه حضور در دو جام جهانی و دو جام ملت‌های آسیا را هم یدک می‌کشد.

اما روزبه چشمی همچنان خواهان تسویه کامل قبل از تمدید قرارداد است. او می گوید باشگاه ابتدا مطالبات سال گذشته او را بپردازد، سپس جلسه تمدید قرارداد برگزار شود.

 

منبع : خبر ورزشی

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار