| کد مطلب: ۱۱۲۶۲۰۹
لینک کوتاه کپی شد

تیک‌تاک اینتر برای اعلام رسمی جذب طارمی

آنگونه که رسانه‌های نزدیک به اینتر خبر می‌دهند، خبر رسمی پیوستن طارمی به نراتزوری، در روزهای پیش رو اعلام می‌شود.

تیک‌تاک اینتر برای اعلام رسمی جذب طارمی

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، باشگاه اینتر به زودی قرارداد مهدی طارمی را به امضا خواهد رساند و نشانه‌ای واضح از این انتقال مستقیم از پورتو دیده می‌شود. این خبری است که توسط رسانه اینتر نیوز، نزدیک به نراتزوری منتشر شده است.

اینتر نیوز نوشته است: تنها چند گام به امضای قرارداد مهدی طارمی، مهاجم پیشین پورتو، با باشگاه اینتر باقی مانده است. این مهاجم که می‌توانیم او را به‌عنوان بازیکن سابق پورتو بشناسیم، به زودی به‌طور رسمی به باشگاه اینتر می‌پیوندد. در این خصوص، یک نشانه مهم مستقیماً از باشگاه پرتغالی به‌دست آمده است.

ماجرا چیست؟ صبح امروز، پورتو لیست ۲۸ بازیکن خود را که قرار است در تمرینات پیش‌فصل تابستانی شرکت کنند، اعلام کرد. جالب است که در این لیست، نام مهدی طارمی حضور ندارد. به این ترتیب، او به‌عنوان بازیکن آزاد با اینتر قرارداد امضا خواهد کرد.

باشگاه پورتو ۲۸ بازیکن را برای نخستین تمرین فصل ۲۰۲۴/۲۵ دعوت کرد و طارمی در این لیست حضور ندارد. این مهاجم ایرانی که اکنون رسماً از باشگاه پورتو جدا شده است، آماده پیوستن به اینتر به‌عنوان بازیکن آزاد است. در روزهای آینده، انتقال او به میلان به‌طور رسمی اعلام خواهد شد.

سایر رسانه‌های نزدیک به اینتر نیز نوشته‌اند که این باشگاه قرار است به زودی اعلام رسمی خبر جذب مهدی طارمی را اعلام کند و حتی یک رسانه هواداری نیز پوستری از مهدی طارمی با جمله فارسی "خوش آمدی" را منتشر کرده تا در روزهای آینده، شاهد اعلام رسمی خبر مربوط به طارمی باشیم.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار