| کد مطلب: ۱۱۲۶۱۶۸
لینک کوتاه کپی شد

تمدید با گئورگی هم سخت می‌شود

گئورگی گولسیانی با مصدومیت گل قهرمانی پرسپولیس را زد و راهی یورو شد و حالا از امروز بحث در مورد تمدید قراردادش داغ می‌شود.

 تمدید با گئورگی هم سخت می‌شود

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، گئورگی گولسیانی یکی از محبوب‌ترین بازیکنان خارجی پرسپولیس به حساب می‌آید که طی دو فصل حضور در این تیم، عنوان بهترین گلزن خارجی تاریخ این باشگاه را نیز به دست آورد.

گولسیانی در این فصل مصدومیت‌هایی داشت که سبب شد چندین بازی را در نیم فصل دوم از دست بدهد که مهمترین آنها بازی‌های سرنوشت‌ساز در دربی و مقابل استقلال خوزستان بودند.

حتی در روز پایانی لیگ هم خبرهابی مبنی بر غیبت این مدافع وجود داشت اما گولسیانی خود را هر طور بود مهیای بازی کرد و با زدن گل قهرمانی برای همیشه در تاریخ پرسپولیس ماندگار شد.

بعد از مسابقات لیگ، مدیران پرسپولیس طی مشورت با اوسمار و طبق لیست این مربی برزیلی ممکن بود قرارداد گولسیانی را به دلیل مصدومیت‌هایش تمدید نکنند اما الان شرایط برای این بازیکن متفاوت شده است و احتمالا تمدید با او نیز برای باشگاه پرسپولیس دشوار خواهد بود.

گولسیانی بعد از لیگ ایران بلافاصله به یورو۲۰۲۴ رفت و با پیراهن گرجستان بازی‌های به یادماندنی‌ای انجام داد و با کسب پیروزی به همراه تیمش مقابل پرتغال، صعود به دور حذفی را نیز تجربه کرد اما زور گرجستان در یک هشتم به اسپانیا نرسید.

حال باتوجه به بازی‌های خوب گولسیانی در یورو و محبوبیت زیاد او میان هواداران پرسپولیس به عنوان یک بازیکن تاثیرگذار، به نظر می‌رسد مدیران پرسپولیس با او برای تمدید قرارداد پای میز مذاکره بنشینند. اگر پرسپولیس بیخیال ستاره گرجستانی شود، ممکن است رقیبان این تیم با او مذاکره کنند و این موضوع اصلا برای سرخ‌ها خوشایند نیست.

در نهایت باید دید طی روزهای آینده چه سرنوشتی برای گئورگی گولسیانی که حالا تجربه بازی در یورو را نیز پیدا کرده، رقم خواهد خورد.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار