| کد مطلب: ۱۱۲۶۱۶۷
لینک کوتاه کپی شد

محرومیت جود برای شادی بعد قیچی!

یک شادی گل بی‌مورد و عجیب از جود بلینگام بعد از آن قیچی برگردان تماشایی او را در خطر محرومیت یوفا قرار داده است.

محرومیت جود برای شادی بعد قیچی!

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، تیم ملی انگلیس شب گذشته در چارچوب مرحله یک هشتم رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ روبروی تیم ملی اسلواکی به میدان رفت و موفق شد در یک بازی جذاب و تماشایی و پس از ۱۲۰ دقیقه تلاش با نتیجه ۱-۲ برابر این تیم به پیروزی برسد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شود. 

در حالی که به نظر می‌رسید کار انگلیس در یورو به پایان رسیده و همه منتظر شنیدن سوت داور بازی و سود اسلواکی به عنوان تیم شگفتی‌ساز به مرحله بعدی بودند، این بلینگام بود که توانست با یک ضربه درخشان و تماشایی دروازه حریف را باز کند و تیمش را در بازی نگه دارد. 

 او پس از این گل بسیار خوشحال بود اما حرکتی غیر اخلاقی انجام داد که باعث شد انتقادهای بسیاری از او مطرح شود، خصوصا که این حرکت رو به نیمکت تیم ملی اسلواکی انجام شد.

یک شادی گل خاص که ممکن است باعث شود این فوق ستاره با جریمه سنگین مثل محرومیت از بازی بعدی روبرو شود.

ماجرا چه بود؟

وقتی بلینگام با گل خود در دقیقه 5 وقت های تلف شده موجب شد انگلیس بازی باخته را با تساوی عوض کند، ابتدا شادی گل همیشگی اش را نشان داد. دستهایش را رو به سکوها باز کرد ولی این پایان داستان نبود. 

او در ادامه اول دست راستش را بوسید و سپس با انگشتانش حرکات زشتی رو به نیمکت اسلواکی انجام داد که برای بسیاری باورنکردنی و تکان دهنده بود.

 محرومیت احتمالی

جود اکنون می تواند به خاطر این موضوع توسط اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) تحت جریمه قرار گیرد. طبق قوانین رسمی، «اشارات زشت» یا «اقدامات توهین آمیز به نیمکت تیم مقابل» را می توان با کارت قرمز مجازات کرد. این موضوع ولی دیروز از چشم داور پنهان ماند ولی یوفا می تواند آن را مستقل بررسی کند. 

بر این اساس، فوق ستاره شاید برای بازی یک چهارم نهایی مقابل سوئیس (شنبه، ساعت 19.30 تهران) محروم شود.

اکنون همه چیز به کمیته انضباطی یوفا بستگی دارد که البته می خواهد قبل از تصمیم گیری نهایی در مورد اقدامات احتمالی، منتظر گزارش داور و سایر مسئولان باشد.

در این بین فوق ستاره رئال مادرید از عملکرد خود دفاع کرد. بلینگام در صفحه خود در شبکه X (توئیتر سابق)نوشت: «این یک شوخی خودمانی با تعدادی از دوستان نزدیکم بود که در ورزشگاه حضور داشتند. فقط می‌توانم به تیم ملی اسلواکی به‌خاطر نحوه بازی امشبش احترام بگذارم.»

گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، نیز از جود دفاع کرد: «من دنیای جود و زندگی او را درک می کنم. او به چیزهای منفی و انتقادات واکنشی به سبک خودش نشان می دهد، همانطور که شاید از بازیکنی جوان بتوان انتظار داشت. او پسر بزرگ و بالغی است. ما سعی می کنیم به او کمک کنیم تا راحت‌تر بر چالش ها غلبه کند.»

 qrwh1ndl

تسویه حساب با منتقدان

جشن جنجالی بلینگام تنها شادی او در شب گذشته نبود. پس از گل، او با دستان باز جلوی سکوها ایستاد و با اطمینان فریاد زد: «دیگه کی؟»

بلینگام در این مورد توضیح داد: «بسیار دشوار است که آنطور که فوتبالیست ها دوست دارند در کنفرانس های مطبوعاتی و مصاحبه ها صریح صحبت کنند، زیرا آنها همیشه مورد قضاوت قرار می گیرند. برای من فوتبال یعنی ایستادن در زمین، گل زدن و جشن گرفتن. این برای من مثل رهایی است. شاید این پیامی برای برخی افراد بود. من در پایان بسیار خوشحال بودم، نتیجه آدرنالین زیاد.»

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار