| کد مطلب: ۱۱۲۶۱۶۱
لینک کوتاه کپی شد

خرید خارجی و عجیب استقلال تست پزشکی داد

آلمدین زیلیکیچ، بازیکن جدید و اهل بوسنی استقلال، در تست‌های پزشکی نیز شرکت کرد.

خرید خارجی و عجیب استقلال تست پزشکی داد

به گزارش آرمان ملی آنلاین؛ آلمدین زیلیکیچ، بازیکن اهل بوسنی، یکی از نفراتی است که باشگاه استقلال در هفته‌های گذشته با ارسال یک آفر رسمی، به دنبال جذبش بوده است. وینگری که سابقه و رزومه چندان درخشانی ندارد و جذب او، با انتقادهایی از سوی هواداران روبرو شده است.

 این بازیکن که چندی پیش از تیم سارایوو کنار گذاشته شد و سپس قراردادش را با این باشگاه فسخ کرد، راهی تهران شده و امروز نیز در تست‌های پزشکی ایفمارک شرکت کرده تا در صورت قبولی در این آزمون‌ها، به صورت رسمی قراردادش را با استقلال به امضا برساند.

آلمدین زیلیکیچ 28 ساله که سابقه سه بار بازی برای تیم ملی بوسنی را نیز در کارنامه دارد، فصل گذشته در شانزده بازی برای تیم سارایوو به میدان رفت که حاصل آن، چهار گل و سه پاس گل بود. او بخش عمده فوتبالش را در صربستان، بوسنی و اسلوونی سپری کرده است.

پیش از این نیز استقلال با یک دروازه‌بان مقدونیه الاصل اهل بوسنی نیز به توافق رسیده بود و گفته می‌شود که آبی‌ها قصد دارند تا این بازیکن را نیز جذب کنند، آن هم در شرایطی که این تیم بهترین سنگربان لیگ قبل یعنی سیدحسین حسینی را در اختیار دارد.

در فضای مجازی، خریدهای عجیب و بی‌سر و صدای استقلال با انتقاد شدید هواداران روبرو شده است و حتی شایعاتی به گوش می‌رسید مبنی بر اینکه آبی‌ها قصد دارند تا این بازیکنان خارجی را به تیم‌های دیگر لیگ برتر قرض بدهند.

 

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار