| کد مطلب: ۱۱۲۶۱۴۸
لینک کوتاه کپی شد

اورونوف به پاریس می رود

با اعلام رسمی سرمربی المپیک ازبکستان، اوستون اورونوف راهی پاریس می‌شود.

اورونوف به پاریس می رود

به گزارش آرمان ملی آنلاین، همانطور که پیش از این نیز اعلام شده بود، ستاره پرسپولیس در لیست سرمربی تیم فوتبال المپیک ازبکستان است و حالا با اعلام رسمی تیمور کاپادزه، باید شاهد حضور اوستون اورونوف در پاریس باشیم.

تیمور کاپادزه، سرمربی تیم المپیک ازبکستان، نام سه بازیکن بزرگسال تیم را که قرار است به المپیک پاریس ببرند، به صورت رسمی اعلام کرد.

سرمربی ازبک‌ها اعلام کرد که تیم فوتبال ازبکستان از سهمیه کامل بازیکنان بزرگسال بالای 23 سال استفاده خواهد کرد و الدور شومورودوف، اوستون اورونوف و حسندین علی‌قولوف به پاریس اعزام خواهند شد.

تیم زیر 23 ساله‌های فوتبال ازبکستان خود را برای حضور در رقابت‌های المپیک پاریس آماده می‌کند. آنها باید از سوم مرداد ماه در گروه سوم این پیکارها، با تیم‌های ملی اسپانیا، مصر و جمهوری دومینیکن دیدار کنند.

2049356

ملی پوشان ازبک باید از سوم جولای (سیزده تیر ماه) در اردو حاضر شوند و این بدان معناست که ستاره پرسپولیس باید دو روز دیگر خودش را به کادرفنی معرفی کند و حتی اگر ازبکستان در مرحله گروهی حذف شود، اورونوف باید تا 30 جولای (9 مرداد) در پاریس حضور داشته باشد.

این بدان معناست که اورونوف احتمالا بخش قابل توجهی از اردوی پیش فصل سرخ‌ها را از دست خواهد داد مگر آنکه لیگ با تأخیر فراوان برگزار شود در نتیجه این بازیکن بتواند خودش را به تمرینات سرخ پوشان برساند.

یادآوری می‌شود که تیم‌ها برای المپیک فقط می‌توانند هجده بازیکن را در لیست نهایی خود قرار دهند. علاوه بر این، چهار بازیکن دیگر نیز می‌توانند به عنوان گزینه‌های ذخیره ثبت شوند. در صورتی که در طول مسابقات یکی از بازیکنان لیست هجده نفره به دلیل مصدومیت یا بیماری قادر به بازی نباشد، یکی از این چهار بازیکن ذخیره می‌تواند جایگزین او شود.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار