| کد مطلب: ۱۱۲۶۱۲۰
لینک کوتاه کپی شد

دلافوئنته:

باید 8 یا 9 گل به گرجستان می‌زدیم!

لوئیس دلافوئنته، سرمربی اسپانیا، می‌گوید تیمش باید با اختلاف بسیار زیاد گرجستان را شکست می‌داد.

 باید 8 یا 9 گل به گرجستان می‌زدیم!

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، تیم ملی اسپانیا بعد از دریافت یک گل مقابل گرجستان، چهار گل به ثمر رساند و بازی مرحله یک هشتم نهایی یورو را با برد پشت سر گذاشت.

شاگردان لوئیس دلا فوئنته با کسب برد در این دیدار، جواز صعود به یک چهارم نهایی را دریافت کردند و در این مرحله باید به مصاف آلمان بروند.

لوئیس دلفوئنته پس از بازی گفت: ما بسیار خوشحالیم، می‌دانیم که حضور در اینجا چقدر سختی دارد، این سختی با نتایجی که تا کنون دیده‌ایم، کاملا نشان داده شده است. بازی باید 8 یا 9-1 می‌شد! در ضد حمله، آن‌ها تیم خطرناکی هستند، اما ما آن‌ها را تحت کنترل خود قرار داده بودیم.

بازگشت به بازی؟

این نشان دهنده شایستگی بازیکنان است، ما از روی نیمکت به آنها ایده دادیم، اما آن‌ها شرایط بازی را به خوبی درک می‌کنند، اینکه چه جایی ما باید بیشتر بدویم، و یا چه جایی باید بیشتر مالکیت توپ را در اختیار داشته باشیم. بازی سختی بود، توانستیم آرامش خود را حفظ کنیم، چهار گل زدیم، اما می‌توانست خیلی بیشتر باشد.

 جشن در رختکن؟

بازیکنان بسیار خوشحال هستند، بازی بسیار مهمی برای ما بود. این برد ما را در یک چهارم نهایی مقابل آلمان قرار داد و ما اهمیت رسیدن به اینجا را می‌دانستیم، هیچکس چیزی به ما نداده و ما با کار و تلاش به آن رسیده‌ایم.

بازی با آلمان؟

اول باید ریکاوری کنیم و سپس، همانطور که هستیم، باید به لذت بردن از فوتبال ادامه دهیم. باید هر روز به تیم بهتری تبدیل شویم. این تیم ارزش هر چیزی که به دست آورده را دارد و باید مقابل آلمان بهترین نمایش خود را داشته باشیم.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار