| کد مطلب: ۱۱۲۶۱۱۸
لینک کوتاه کپی شد

خشم سرمربی گرجستان: گل اسپانیا آفساید بود

ویلی سانیول، سرمربی گرجستان، پس از شکست مقابل اسپانیا از عملکرد VAR به شدت انتقاد کرد.

خشم سرمربی گرجستان: گل اسپانیا آفساید بود

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، تیم ملی گرجستان در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024 به مصاف اسپانیا رفت و با نتیجه 4-1 شکست خورد تا از راهیابی به دور بعدی بازبماند.

گرجستان در این بازی با گل به خودی لو نورماند در دقیقه 18 پیش افتاد و با ضربه رودری در دقیقه 39 به گل تساوی رسید. لاروخا در نیمه دوم هم توسط فابین روئیز، نیکو ویلیامز و دنی اولمو به گل رسید تا با برتری پرگل حریف آلمان در مرحله یک چهارم نهایی شود.

ویلی سانیول، سرمربی گرجستان، پس از بازی از عملکرد سیستم کمک داور ویدیویی عصبانی بود: آفساید وجود داشت. بله، واضح است. VAR یک ابزار عالی است، اما شما نمی‌دانید چگونه از آن استفاده کنید. من نمی‌فهمم چرا آفساید روی گل تساوی اسپانیا اعلام نشد، در حالی که قبلاً چنین اتفاقی در مسابقات قهرمانی اروپا افتاده بود. آن‌ها یک گل را برای اتفاقی مشابه مردود اعلام کرده بودند.

او با عصبانیت از عملکرد داور این بازی ادامه داد: از اتفاقی که افتاد خوشم نمی‌آید. VAR به خوبی استفاده نمی‌شود و همه ما برای آن هزینه می‌دهیم. بازیکنان نمی‌دانند چه کار کنند چون در هر بازی اتفاقات مختلفی می‌افتد.

سرمربی گرجستان درمورد آینده‌اش گفت: الان اصلا وقت آن نیست که در مورد آینده‌ام صحبت کنم. اکنون زمان آن است که به آنچه انجام داده‌ایم فکر کنیم و همه چیز را تجزیه و تحلیل کنیم. ما از کاری که تیم انجام داده بسیار خوشحالیم و به بازیکنان بسیار افتخار می‌کنیم. این پایان سفر است، اما امیدوارم سفر بعدی ما بسیار هیجان انگیز باشد. چند روز دیگر متوجه خواهیم شد که چه کرده‌ایم.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار