| کد مطلب: ۱۱۲۶۰۸۹
لینک کوتاه کپی شد

این ستاره برای تمدید با استقلال به توافق نرسید!

به نظر می‌رسد که دور اول مذاکرات استقلال و روزبه چشمی بدون نتیجه بوده است.

این ستاره برای تمدید با استقلال به توافق نرسید!

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ در شرایطی که باشگاه استقلال نقل و انتقالات تابستانی خود را به شکل رسمی آغاز کرده است، این تیم تا کنون موفق به تمدید قرارداد آرمین سهرابیان شده و کار انتقال محمدحسین اسلامی نیز به این تیم تمام شده است. با این حال، آبی‌ها در تلاش هستند تا قرارداد چند مهره‌ کلیدی خود که اکنون بازیکن آزاد به شمار می‌روند را تمدید کنند.

یکی از این بازیکنان روزبه چشمی است؛ مدافع و هافبک دفاعی ارزشمند استقلال که در فصول اخیر همواره یکی از بازیکنان ثابت و تاثیرگذار تیمش بوده است. او در حال حاضر قراردادی با تیم ندارد و تلاش‌ها برای حفظ او آغاز شده است.

با این حال، به نظر می‌رسد که دور نخست مذاکرات طرفین بدون نتیجه به پایان رسیده است، چرا که امروز مدیر برنامه‌های چشمی با حضور در ساختمان باشگاه استقلال جلسه‌ای با مدیران آبی‌پوش داشت که این نشست بدون نتیجه به پایان رسید.

باید دید که چشمی و استقلال در جلسات بعدی چه زمانی به توافق خواهند رسید و آیا اساساً قرارداد این بازیکن با آبی‌ها تمدید خواهد شد یا خیر. خروج مدیر برنامه‌های چشمی از ساختمان باشگاه استقلال که با نارضایتی وی همراه بود، نشان می‌دهد که جلسه اول این گفتگوها مثبت پیش نرفته است.

 

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار