| کد مطلب: ۱۱۲۶۰۵۴
لینک کوتاه کپی شد

دلیل جدایی اوسمار از پرسپولیس لو رفت

اوسمار، سرمربی برزیلی پرسپولیس بعد از قهرمانی این تیم با وجود پیگیری‌های پرسپولیس حاضر به تمدید قرارداد نشد و هدایت بوریرام تایلند را برعهده گرفت.

دلیل جدایی اوسمار از پرسپولیس لو رفت

به گزارش آرمان ملی آنلاین، در هفته‌های پایانی لیگ بیست‌وسوم و در شرایطی که پرسپولیس در کورس قهرمانی قرار داشت، مدیران این باشگاه به دنبال این بودند که قرارداد اوسمار ویرا را تمدید کنند اما در نهایت موفق به این کار نشدند. ابتدا پرسپولیسی‌ها می‌گفتند که اوسمار به آنها گفته به خاطر بیماری همسرش امکان ادامه همکاری با پرسپولیس را ندارد اما بعد از امضای قرارداد این مربی با بوریرام تایلند، تقریبا مشخص شد که پایان همکاری پرسپولیس و اوسمار به خاطر بیماری همسرش نبوده است.

حالا در این زمینه خبرنگار ایسنا از طریق منابعی در باشگاه پرسپولیس اطلاعاتی به داست آورده که نشان می‌دهد دلیل اصلی جدایی اوسمار از پرسپولیس مباحث مالی بوده است. بر همین اساس، در زمان مذاکرات اوسمار ویرا با پرسپولیس، دو طرف بر سر قرارداد ۵۰۰ هزار دلاری برای سال اول و ۵۵۰ هزار دلاری برای سال دوم توافق می‌کنند اما چند روز بعد، اوسمار خواهان افزایش ۵۰ هزار دلاری قرارداد می‌شود که این موضوع با مخالفت پرسپولیس همراه می‌شود. در ادامه مذاکرات میان طرفین برای رسیدن به توافق بر سر این ۵۰ هزار دلار ادامه پیدا می‌کند اما در میانه راه اوسمار میز مذاکره را ترک می‌کند.

در ادامه و بعد از ترک ایران، اوسمار ویرا مذاکرات خود با باشگاه بوریرام تایلند را پیگیری و در نهایت هم با این باشگاه تایلندی قرارداد امضا می‌کند. نکته جالب در این میان این است که اوسمار به یکی از دوستانش در باشگاه پرسپولیس گفته که با بوریرام تایلند قراردادی ۷۰۰ هزار دلاری امضا کرده است. این یعنی اگر ادعای مربی برزیلی درست باشد، او به خاطر ۲۰۰ هزار دلار بیشتر، بوریرام را به پرسپولیس ترجیح داده است.

 

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار